Tradiční Pražský Rallysprint bude posledním závodem letošní sezóny EuroOil-invelt teamu s Václavem Pechem jun. a Petrem Uhlem, kteří zde budou startovat s Fordem Fiesta R5.
Velice silná mezinárodní konkurence, na této „šou“ slibuje napínavé souboje o stupně vítězů i zajímavé premiéry nových soutěžních vozů. „Na sprint do Prahy jezdíme rádi, vždy je tu skvělá divácká atmosféra a taková tradiční oslava motorismu zakončující sezónu. „Jsem rád, že mimo známých rychlostních zkoušek kolem Strahovského areálu je letos do harmonogramu zařazena také klasická soutěžácká vložka u Zbraslavi. Tu pojedeme hned ráno, a když vydrží mrazivé počasí tak bude hodně náročná hlavně na výběr pneumatik. Potom se již na zbytek dne vrátíme na Strahov a budeme závodit v těsné blízkosti našich mechaniků a celé servisní zóny. To si nejvíce užijí fanoušci a diváci, kdy na jednom místě uvidí práci mechaniků v servisní zóně a zároveň na trati vlastní závody. Těším se na srovnání s posádkami ze Slovenska a Polska, se kterými se během roku moc nepotkáváme. Ale hlavně také na úřadujícího Mistra Evropy Lukyanuka s Arnautovem,“ popisuje Václav Pech jun.
Pražský Rallysprint odstartuje v sobotu 1. prosince v 8.00h na Strahově. První dva po sobě následující průjezdy rychlostní zkouškou Točná u Zbraslavi se odehrají těsně za sebou. Potom se posádky následně vrátí na Strahov, kde se první okruh pojede v 10.30hod. Vítězná posádka projede cílovou rampou v 15.00h.
EuroOil-invelt team zve všechny fanoušky motosportu na závěr sezóny.
www.VaclavPech.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.