Václava Pecha jun. s Petrem Uhlem a celý EuroOil-invelt team čeká o víkendu rozhodující závod sezóny, kdy se pokusí obhájit titul vícemistrů ČR v rallye za posádkou Kopecký – Dresler z továrního teamu Škodovky, která má Mistrovský titul již zajištěný.
Další posádkou do souboje o druhé místo v šampionátu je Jan Černý s Petrem Černohorským. Na předcházející Barum rallye měli obě tyto posádky totožnou závadu na svých Fordech, když jim praskl unašeč kola. Oba teamy tak měly stejně času na vyřešení této neobvyklé závady, která je ale konstrukční vadou výrobce. EuroOil-invelt team pátral po příčinách a preventivně vyměnil i zbývající unašeče, které ihned po předzávodním testování podrobil ještě další defektoskopii.
„Na Příbram se všichni v teamu těšíme a uvědomujeme si důležitost tohoto závodu. Honza Černý je tady doma, což mu určitě dodá motivaci. My jsme zase oproti němu dokázali v Příbrami již zvítězit,“ říká V. Pech jun.
EuroOil-invelt team od přípravy přibrzdilo na celý den slíbené natáčení propagačního klipu pro reklamního partnera, který byl avizován již před začátkem sezóny a došlo na něj narychlo až nyní.
Příbramská rallye je spojena s podzimním počasím, což se nejvíce projevuje na náročnosti rychlostních zkoušek. „Především nízké teploty po ránu a spadané listí nám dělá nejvíce starostí. Těžko se odhaduje, jak povrch vozovky klouže. A ještě k tomu vyhlášené příbramské asfalty, které se za vlhka chovají jako černý led. I když rychlostky známe, přilnavost asfaltu díky počasí a teplotám se nedají dopředu přesně odhadnout. Máme také připraveny všechny druhy pneumatik a 3 varianty tuhosti podvozku, kdy finální nastavení určíme spolu s mechaniky až podle seznamovacích jízd a hlášení od našich špionů z tratě,“ popisuje záludnosti závodu V. Pech jun.
Příbramská rallye slavnostně odstartuje v pátek 12.10. na náměstí v 17:00 hodin a první rychlostní zkoušku absolvují posádky v sobotu v 8:10 hodin. Cíl závodu je naplánován na neděli 14.10. opět na náměstí v Příbrami ve 14:30 hodin.
EuroOil-invelt team zve všechny fanoušky motorsportu na závěr šampionátu.
Zdroj: Media Václava Pecha
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?