EuroOil-invelt team s Pechem a Uhlem po velice slibném úvodu soutěže, musel po druhé rychlostní zkoušce odstoupit z 48. Barum Rallye.
V silné mezinárodní konkurenci a v těžkých povětrnostních podmínkách, kdy především volba pneumatik a nastavení podvozku hrálo velkou roli, se start do soutěže EuroOil-invelt teamu povedl. Na první rychlostní zkoušce ulicemi Zlína, před zraky tisíců fanoušků a v elektrizující atmosféře zajeli Pech s Uhlem třetí nejlepší čas, který zopakovali i ráno na druhé již klasické vložce. Pak ale přišel rychlý konec a odstoupení ze závodu. „Začátek vyšel slibně, po konzultaci v teamu, dešťových zprávách a z tratě se nám povedlo dobře obout pneumatiky a nastavit podvozek. Městskou rychlostku jsme si v perfektní divácké kulise užili a mezi obrubníky nepřidělali mechanikům žádnou starost. Ráno na druhé zkoušce ve Slušovicích jsme sice zajeli třetí čas, ale polovinu vložky se mně propadal brzdový pedál. Myslel jsem, že je od tepla „hozený“ brzdový kotouč a vibrace rozhazují brzdové destičky. Bohužel na přejezdu na další rychlostku, ještě před kontrolou auta prasknul celý unašeč kola a to upadlo. Vše bylo avízované propadajícím se brzdovým pedálem. Měli jsme alespoň štěstí, že se to nestalo v plné rychlosti na vložce. Až následně potom jsme se od jiných teamů dozvěděli, že s tímto konstrukčně nedořešeným dílem od anglického M-sportu již měli také podobný problém,“ popisuje odstoupení Václav Pech jun.
Před nadcházející Rallye Příbram musí EuroOil-invelt team tuto závadu na svém Ford Fiesta co nejvíce eliminovat.
Zdroj: www.VaclavPech.cz
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.