EuroOil-invelt team s Pechem a Uhlem po velice slibném úvodu soutěže, musel po druhé rychlostní zkoušce odstoupit z 48. Barum Rallye.
V silné mezinárodní konkurenci a v těžkých povětrnostních podmínkách, kdy především volba pneumatik a nastavení podvozku hrálo velkou roli, se start do soutěže EuroOil-invelt teamu povedl. Na první rychlostní zkoušce ulicemi Zlína, před zraky tisíců fanoušků a v elektrizující atmosféře zajeli Pech s Uhlem třetí nejlepší čas, který zopakovali i ráno na druhé již klasické vložce. Pak ale přišel rychlý konec a odstoupení ze závodu. „Začátek vyšel slibně, po konzultaci v teamu, dešťových zprávách a z tratě se nám povedlo dobře obout pneumatiky a nastavit podvozek. Městskou rychlostku jsme si v perfektní divácké kulise užili a mezi obrubníky nepřidělali mechanikům žádnou starost. Ráno na druhé zkoušce ve Slušovicích jsme sice zajeli třetí čas, ale polovinu vložky se mně propadal brzdový pedál. Myslel jsem, že je od tepla „hozený“ brzdový kotouč a vibrace rozhazují brzdové destičky. Bohužel na přejezdu na další rychlostku, ještě před kontrolou auta prasknul celý unašeč kola a to upadlo. Vše bylo avízované propadajícím se brzdovým pedálem. Měli jsme alespoň štěstí, že se to nestalo v plné rychlosti na vložce. Až následně potom jsme se od jiných teamů dozvěděli, že s tímto konstrukčně nedořešeným dílem od anglického M-sportu již měli také podobný problém,“ popisuje odstoupení Václav Pech jun.
Před nadcházející Rallye Příbram musí EuroOil-invelt team tuto závadu na svém Ford Fiesta co nejvíce eliminovat.
Zdroj: www.VaclavPech.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?