Mistrovství České republiky pokračuje již o nadcházejícím víkendu. Mezi rallye Hustopeče, kde se poškodil píst motoru a Bohemkou byla pauza necelých 14 dní. EuroOil-invelt team tak měl hodně napilno, aby stačil opravu poškozeného motoru z předcházejícího závodu.
„Nejdůležitější bylo mít včas k dispozici veškeré díly do motoru. Ty se povedlo objednat ještě než jsme odjeli z Hustopečí a v týdnu přišly z Anglie poštou. I když písty jsme dostali od M-Sportu pouze použité po jednom závodě z MS. Velký dík patří Jardovi Vančíkovi, který na motoru dělal týden snad i v noci, stejně jako následně naši mechanici. Stačili jsme to a na Bohemku jsme připraveni. Dokonce jsme měli i krátký test, kde se mi povedlo po jezdecké pauze alespoň trochu rozjezdit,“ popisuje uplynulých deset dnů Václav Pech jun.
Rallye Bohemia startuje v sobotu 30. června v 9:30 u muzea v Mladé Boleslavi a následuje ihned první rychlostní zkouška ulicemi města. Tato první etapa bude zakončena dvěma po sobě následujícími erzetami na závodním okruhu v Sosnové, které pojedou vždy dvě posádky paralelně, a vše bude přímým přenosem vysílat Česká televize. Cíl rallye je v neděli 1. července ve 14:50 na Staroměstském náměstí v Mladé Boleslavi po absolvování tratě dlouhé 547 km .
EuroOil-invelt team zve srdečně všechny příznivce motosportu.
Zdroj: Media Václava Pecha
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.