Třetím podnikem pokračuje v Hustopečích PEUGEOT RALLY CUP CZ 2018. Do čtrnáctého ročníku Agrotec Petronas Rally Hustopeče se přihlásilo pět posádek, které budou opět soupeřit nejen v pohárovém klání, ale také v kategorii dvoukolek a třídě 6. Mezi největší konkurenty budou patřit zejména ostatní jezdci rychlých Peugeotů 208, kteří nejsou zařazeni do seriálu Peugeot Rally Cup.
Z nadcházejícího podniku se pro tentokrát omluvil Matěj Kamenec, který dojel v Krumlově na druhém místě, a kterého uvidíme až na „Bohemce.“ Na startu bude chybět bohužel také průběžný lídr poháru Lumír Firla, který se vážně zranil při civilní dopravní nehodě na motocyklu. Věříme, že ještě stihne závěr sezóny a přejeme úspěšnou rekonvalescenci.
Souboje o prvenství se dají očekávat od trojice Julian Wagner, Jan Talaš a René Dohnal. Můžeme se tak opět těšit na kvalitní souboje na hranici druhé desítky absolutního pořadí.
“Po Krumlově ze mě spadla nervozita, cítím se v pohodě a plný energie. Hustopeče jsou mojí nejoblíbenější soutěží z celého mistrovství. Je to kompaktní podnik s krátkými přejezdy. A rychlostní zkoušky ve vinicích jsou opravdu krásné. Oba se s Romanem moc těšíme a doufáme, že se budeme vracet ve stejně dobré náladě,“ prozradil svoje pocity René Dohnal.
„Těšíme se do Hustopečí, ale já se vlastně těším na všechny závody. Krumlov jsem si taky užil, byť jsme dojeli až na pátém místě. Prohrávat se musí umět, jinak by nešlo ani vítězit. Rally Hustopeče jsem jel pouze jednou, líbí se mi charakter rychlostních zkoušek a šotolinové úseky. Škoda, že nejedeme v plném počtu, ale i tak to budou pěkné závody,“ říká věčně usměvavý Honza Talaš.
Součástí 14. ročníku Agrotec Petronas Rally Hustopeče je kromě Mistrovství ČR také Mistrovství FIA zóny Střední Evropy a Mistrovství Slovenské republiky v rallye. Pro posádky je připraveno bezmála 150 kilometrů rychlostních zkoušek. První odstartuje v pátek 15.6.2018 v 18:48 hodin.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?