Čtvrtým podnikem pokračuje o nadcházejícím víkendu Mistrovství České republiky v rallye, tentokrát v jihomoravských Hustopečích, které je zároveň součástí Mistrovství Slovenska. Na startu se tak sejde opravdu silná mezinárodní konkurence, kde nebude chybět ani EuroOil-invelt team s Václavem Pechem jun. a Petrem Uhlem.
Hustopečská rallye je známá odlišným charakterem rychlostních zkoušek, které využívají obslužné cesty ve vinohradech a místy i šotolinové úseky což je v našem Mistrovství rarita. „Znám jenom z vyprávění o 60 až 80 letech, jak u nás vypadaly pravé rallye, kde se muselo hodně improvizovat, jezdilo se po šotolinách, přes vodní brody a jelo se několik dní a nocí. Hustopeče mě tuto dobu v malém připomínají. Hlavně typickými cestičkami mezi vinohrady, kdy se často mění druh asfaltu, který pokaždé jinak klouže a je vystřídán šotolinou. Navíc jsou rychlostky stále trochu zaprášené z vinic a když zaprší, začne vrstvička prachu klouzat jako mýdlo. Zažili jsme zde i větší lijáky, po kterých se na cesty vyplavily tuny bahna, které musely uklízet bagry. Po takové spoušti, kdy se trať změní k nepoznání prostě musíte improvizovat,“ popisuje nástrahy soutěže Pech.
Ten s Petrem Uhlem a celým EuroOil-invelt teamem v době přípravy na Hustopečskou rallye zorganizovali celodenní propagační akci pro svého největšího reklamního partnera, kde svezli významné zástupce jeho zákazníků hned v několika vozech a na závěr i v ostrém Fordu Fiesta R5. „Při této příležitosti jsme vyzkoušeli náš nejnovější model tlumičů pérování, od kterých máme velké očekávání a jejich zkouška to tady potvrdila,“ říká nadšeně Pech.
Rallye v Hustopečích odstartuje v pátek 15.6. v 18.30 hod. a posádky čeká tradičně polovina první etapy za tmy. Cíl spatří první posádka v sobotu v 15.06 hod. po absolvování tratě dlouhé více jak 331 km. EuroOil-invelt team zve všechny příznivce motosportu na tuto rallye.
Zdroj: Media Václava Pecha
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?