Dvadsaťjeden prihlásených posádok s vozidlami špecifikácie R5. Toto sa hocikde len tak nevidí, na XIV. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2018 sa to však stalo realitou.
A presne s takýmto vozidlom, čiže Fordom Fiesta R5 sa predstaví v Hustopečiach aj posádka slovenského VH Autoracing Teamu, Vlado Hanuš s Karolínou Jugasovou. Spoločne sa pritom zapoja o boje o body v rámci tretieho kola Majstrovstiev Slovenska v rally 2018. Navyše majú všetky slovenské posádky práve na tejto súťaži získať tých bodov hneď dvojitú dávku, keďže každý súťažný deň bude bodovaný zvlášť.
„Rally Hustopeče sú nádherná súťaž, ale zároveň aj veľmi náročná o čom som sa mohol presvedčiť aj v minulom roku. Verím, že tento rok budem mať spolu s Karolínou viac šťastia a dokončíme spoločne obe dve etapy. Fiona je pripravená, ešte si možno dáme krátky test, ak nie tak sa zvezieme na shakedowne. Súťaž bude určite náročná, konkurencia je nesmierne silná, budeme sa snažiť vyťažiť z tejto súťaže čo možno najviac,“ povedal Vlado Hanuš.
Tretie kolo slovenských rally majstrovstiev, XIV. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2018 odštartuje v piatok 15.6.2018 podvečer, pričom hneď po štarte všetkých súťažiacich čaká absolvovanie šiestich rýchlostných skúšok, z ktorých niektoré absolvujú už za tmy. V sobotu 16.6.2018 súťaž pokračuje ďalšou porciou šiestich rýchlostných skúšok, pričom meno víťaza, ale aj umiestnenie ostatných súťažných posádok sa dozvieme v sobotu po 15-tej hodine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.