Vlado Hanuš s Karolínou Jugasovou sa predstavia slovenským rally fanúšikom v rámci druhého kola Majstrovstiev Slovenska v rally 2018 v Poprade, na legendárnej Rallye Tatry.
Pred dvoma týždňami posádka slovenského VH Autoracing, Vlado Hanuš s Karolínou Jugasovou absolvovali rally súťaž na Morave, na podujatí Rally Vyškov 2018. Výsledok ôsme miesto absolútneho poradia, ale aj víťazstvo v Pohári organizátora na náročných tratiach a naozaj špičkovej konkurencii bol výborný výkon hodný uznania.
„Rally Vyškov 2018 nám ozaj vyšla. Bola to náročná súťaž a na trati sme bojovali v silnej českej konkurencii. Naša Fiona fungovala špičkovo a nám sa darilo s konkurenciou držať krok. Bol som s touto súťažou veľmi spokojný,“ zaspomínal Vlado Hanuš na Rally Vyškov 2018.
Moravská súťaž je však už minulosťou a teraz sa treba pozrieť na prítomnosť. Tou je fakt, že už počas nadchádzajúceho piatka a soboty (25. – 26.5.2018) odštartuje najstaršia slovenská rally súťaž, v tomto roku jubilejná 45. Rallye Tatry 2018. Samozrejme ani tu nemôže chýbať Vlado s Karolínou, VH Autoracing Team s Ford Fiesta R5.
„Na Rallye Tatry sa samozrejme veľmi tešíme. Táto súťaž je každý rok poriadne náročná a určite to tak bude aj teraz. Na aute sme urobili iba drobné opravy a vymenili spojku, odskúšať sme ho však nemali kde a tak na test využijeme piatkový shakedown. Dúfam, že počasie bude dobré, vodu totiž veľmi nemusím,“ povedal Vlado Hanuš pred Rallye Tatry.
Súťaž v Poprade odštartuje ako druhé kolo Majstrovstiev Slovenska v rally 2018. Celé podujatie, 45. Rallye Tatry 2018 bude mať takmer 320 kilometrov dlhú trať. V nej je už započítaných aj takmer 95 „ostrých“ kilometrov, ktoré sú rozdelené do ôsmych rýchlostných skúšok. Meno víťaza sa dozvieme v sobotu 26.5.2018 po 16:30 hodine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.