První dva jezdci průběžného pořadí MČR v rally 2018 Jan Kopecký a Václav Pech aktuálně figurují mezi přihlášenými na 14. ročník AGROTEC PETRONAS rally 2018. Uzávěrka přihlášek „rally mezi vinohrady“ je o úterní půlnoci 5. června 2018.
Seznam startujících AGROTEC PETRONAS rally, která se uskuteční ve dnech 15. – 16. června 2018, se plní i dalšími zajímavými jmény a vozy. Speciál Ford Focus WRC představí v okolí Hustopečí Jan Dohnal, nebude chybět atraktivní Porsche 997 GT3 Petra Nešetřila či produkční lancery Martina Šikla či Jakuba Čapky. Přihlášku už zastal i lídr šampionátu v hodnocení vozů s přední poháněnou nápravou Lumír Firla (více v odkaze http://www.agrotecrally.cz/soutezici).
AGROTEC PETRONAS rally odstartuje v pátek 15. června v 18:30 hodin, do cíle se vítězná posádka dostane v sobotu po patnácté hodině (15:06 h). To za sebou bude mít celkem 331,11 km, z toho 147,5 km v rámci měřených rychlostních zkoušek. Servisní zázemí soutěže zůstává v areálu MOSS logistics s.r.o., na Bratislavské ulici v Hustopečích.
Kromě české a slovenské špičky soudobých vozů lákají pořadatelé i posádky dalších kategorií. Svézt se na v Česku unikátních tratích, kde se míchá asfalt se šotolinou, mají i posádky historických vozů a tzv. „pohárových tříd“ 14-18.
Historici se mohou do závodu přihlásit v rámci slovenského šampionátu. K tomu mohou využít elektronickou přihlášku, prostřednictvím odkazu www.sams-asn.sk/prihlaska (tento odkaz platí i pro posádky MSR v rally).
V rámci Poháru pořadatele se budou moci závodu zúčastnit vozidla tříd 14, 15, 16, 17 a 18 dle kapitoly „F“ NSŘ článku 2.2. Bezpečnostní výbava jezdců musí odpovídat předpisům pro bezpečnostní výbavu posádek pro danou třídu dle SPR a NSŘ.
Více informací k soutěži bude postupně zveřejněno na oficiální stránce www.agrotecrally.cz, řada novinek bude dostupná i na facebookovém profilu Agrotec rally Hustopeče.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?