Rallye Český Krumlov s pořadovým číslem 46 zastihly deštivé podmínky, které však na kráse a zajímavosti naší ceněné soutěže neubraly. Z vítězství se radovala tovární posádka týmu Škoda.
Rallye Český Krumlov s pořadovým číslem 46 odstartovala v pátek městskou rychlostní zkouškou, která se jela v areálu výstaviště v Českých Budějovicích. Poté se soutěž přesunula jižněji směrem ke Kaplici, kde na rychlostní zkoušce Ján zastihl soutěžící silný déšť. Několikrát během dne byla vidět duha. Diváci se v pátek mohli také těšit nočním rychlostním zkouškám.
Druhý den v sobotu už bylo počasí stálejší. V sobotu ráno se jela legendární rychlostní zkouška Malonty, která byla nejdelší, měřila asi 20 km. Přehledné divácké místo v obci bylo znovu plné diváků. Po Malontech následovala rychlostní zkouška Rožmitál. Tady vládlo téměř letní počasí. Poslední rychlostní zkouška, kterou jsme navštívili byla v obci Rožmberk nad Vltavou. Po cestě divácké místo, se každý mohl kochat krásným výhledem na Hrad Rožmberk. Místo bylo v lese, kde bylo ještě docela vlhko po dešti. A z dáli bylo slyšet opět hřmění.
Po Rožmberku jsme jeli do Českého Krumlova, kde byl cíl a vyhlášení vítězů. Jako první skončil Jan Kopecký se Škodou Fabii R5, druhý byl Václav Pech s Fordem Fiesta R5. Třetí místo získal Jan Černý s Fordem Fiesta R5. V kategorii historiků první místo získal Jan Frei se Škodou 130 LR, druhé místo obsadil Jiří Káňa s Fordem Sierra RS Cosworth. Třetí byl Jan Krejča se Škodou 130 LR.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.