46. ročník českokrumlovské rallye přivítá o tomto víkendu na 137 soutěžních posádek, mezi kterými nechybí EuroOil-invelt team s Václavem Pechem jun. a Petrem Uhlem, čtyřnásobnými vítězi této soutěže.
EuroOil-invelt team se v přípravě zaměřil především na specifika jihočeského závodu. Déšť je zde místní tradicí, stejně jako odlišný charakter rychlostních zkoušek. „Do Krumlova musíme jet připraveni na mokro a proměnlivé počasí. Na to, že se pojede alespoň chvilku v dešti se dá každý rok vsadit,“ říká přesvědčivě Václav Pech jun. a pokračuje: „Krumlov je těžká rallye s úzkými rychlostkami a spoustou skákacích horizontů. I když se těším, mám z této soutěže velký respekt a je velmi obtížné zde neudělat chybu.“
Na své si přijdou i fanoušci, kteří se k trati nedostanou, Česká televize vysílá v pátek přímý přenos ze dvou průjezdů speciální rychlostní zkoušky na výstavišti v Českých Budějovicích. „Tuto rychlostku zrovna nemiluju, jede se mezi obrubníkama a v těsné blízkosti servisní zóny. Takže nás mechanici pořádně hecují, že chtějí vidět nějaké parády, když se konečně mohou také jednou dívat. Pak je vždy k „chybičce“ blízko,“ směje se V. Pech. Tomu po problémech s krční páteří na konci loňského roku chybí dohnat ještě trochu fyzičku a úpravou své váhy odlehčit závodnímu vozu.
Rallye Český Krumlov odstartuje v pátek 18.5. v 15.30 hodin na výstavišti v Českých Budějovicích a do cíle v českokrumlovské Jelení zahradě přijede první posádka po absolvování tratě dlouhé 532km v sobotu 19.5. v 16.35 hodin.
EuroOil-invelt team zve všechny příznivce motosportu na tuto rallye.
Zdroj: Media Václava Pecha
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.