Již šestadvacátým ročníkem Rally Vyškov odstartuje v sobotu druhý podnik domácího šampionátu ve sprintrally.
Do bezmála 68 kilometrů rychlostních zkoušek v okolí Vyškova se přihlásilo celkem 94 posádek. Se startovním číslem 3 se opět budou snažit bojovat o čelní pozice Filip Mareš s Janem Hlouškem. Posádka ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMu tak míří k dalším zážitkům a zkušenostem v kokpitu Škody Fabie R5.
Filip s Honzou okupují po dvou úvodních podnicích doslova senzační třetí místo v průběžném hodnocení MČR, poté co si na Šumavě v silné konkurenci vybojovali body za bronzovou pozici. A právě k Rallye Šumava se Filip ve svých „předvyškovských“ úvahách vrací: „Je pravdou, že Šumava se nám výsledkově podařila nad očekávání, přesto jsem z Klatov odjížděl hodně zamyšlený. Zejména v sobotu, kdy jsme startovali mezi prvními, se ukázalo, že jsme na tento fakt ještě nebyli zcela připraveni. Na mnoha rychlých místech se postupně vytahalo velké množství štěrku, což nás ve druhých průjezdech párkrát překvapilo. Měli jsme sice dobré poznámky od našich špionů, přesto nám Šumava dala zřetelně najevo, že v tomto směru musíme více zapracovat na detailech. Těch věcí, které musím zlepšit je ale mnohem více. Stále mám značné rezervy například v pomalých pasážích nebo při startech. Vyškov bych proto rád využil k plnění těchto domácích úkolů, a co nejlépe se připravil na pokračování českého mistrovství v Krumlově,“ naznačuje cíle pro sobotní závod šestadvacetiletý jezdec ze středočeských Semčic.
Podle seznamu přihlášených posádek, se ve Vyškově sejde opět kvalitní konkurence. Úvodní rychlostní zkouška „Ivanovická brána“ pak odstartuje v sobotu 5. května v 9:23 hodin. Pro fanoušky Filipa s Honzou, budou nově připravené originální reklamní předměty v barvách ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.