Již šestadvacátým ročníkem Rally Vyškov odstartuje v sobotu druhý podnik domácího šampionátu ve sprintrally.
Do bezmála 68 kilometrů rychlostních zkoušek v okolí Vyškova se přihlásilo celkem 94 posádek. Se startovním číslem 3 se opět budou snažit bojovat o čelní pozice Filip Mareš s Janem Hlouškem. Posádka ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMu tak míří k dalším zážitkům a zkušenostem v kokpitu Škody Fabie R5.
Filip s Honzou okupují po dvou úvodních podnicích doslova senzační třetí místo v průběžném hodnocení MČR, poté co si na Šumavě v silné konkurenci vybojovali body za bronzovou pozici. A právě k Rallye Šumava se Filip ve svých „předvyškovských“ úvahách vrací: „Je pravdou, že Šumava se nám výsledkově podařila nad očekávání, přesto jsem z Klatov odjížděl hodně zamyšlený. Zejména v sobotu, kdy jsme startovali mezi prvními, se ukázalo, že jsme na tento fakt ještě nebyli zcela připraveni. Na mnoha rychlých místech se postupně vytahalo velké množství štěrku, což nás ve druhých průjezdech párkrát překvapilo. Měli jsme sice dobré poznámky od našich špionů, přesto nám Šumava dala zřetelně najevo, že v tomto směru musíme více zapracovat na detailech. Těch věcí, které musím zlepšit je ale mnohem více. Stále mám značné rezervy například v pomalých pasážích nebo při startech. Vyškov bych proto rád využil k plnění těchto domácích úkolů, a co nejlépe se připravil na pokračování českého mistrovství v Krumlově,“ naznačuje cíle pro sobotní závod šestadvacetiletý jezdec ze středočeských Semčic.
Podle seznamu přihlášených posádek, se ve Vyškově sejde opět kvalitní konkurence. Úvodní rychlostní zkouška „Ivanovická brána“ pak odstartuje v sobotu 5. května v 9:23 hodin. Pro fanoušky Filipa s Honzou, budou nově připravené originální reklamní předměty v barvách ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.