V krásném letním počasí před zraky tisíců fanoušků odstartovaly v pátek posádky do 45. Rallye Český Krumlov. Nezvykle jednoznačná meteorologická předpověď pro tuto soutěž říkala, že sucho bude po oba dva dny, což se zde podařilo naposledy v roce 2012.
Pech s Uhlem vstoupili do závodu druhým časem, a i když o tuto pozici na chvilku přišli během první etapy si druhé místo vybojovali zpět. "Krumlov má z pozice jezdce nejhezčí, ale zároveň nejtěžší rychlostní zkoušky ze všech českých soutěží, obzvlášť když jich většina byla oproti předchozím rokům pozměněna. Navíc jsou hodně rozbité a uskákané. Nám se podařilo auto dobře připravit na tyto podmínky a mohli jsme se na fungování podvozku spolehnout. Dalším nesmírně důležitým faktorem byli špióni, kteří již před samotným startem soutěže, dopsali změny na trati, které se staly po tréninku, a především ve druhé etapě jich nebylo málo. Snažili jsme se jet jak nejlépe umíme, druhé místo je zatím naším maximem , ale nic nevzdáváme a budeme se snažit dál co nejvíce se přiblížit tovární škodovce,“ říká Václav Pech.
Tři druhá místa ze tří odjetých soutěží v letošní sezóně, taková je bilance posádky Pech- Uhel po právě skončené Rallye Český Krumlov.
Další soutěží EuroOil-invelt teamu bude 16 - 17. 6. jihomoravská Rallye Hustopeče.
Autor: Media Václava Pecha
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.