V krásném letním počasí před zraky tisíců fanoušků odstartovaly v pátek posádky do 45. Rallye Český Krumlov. Nezvykle jednoznačná meteorologická předpověď pro tuto soutěž říkala, že sucho bude po oba dva dny, což se zde podařilo naposledy v roce 2012.
Pech s Uhlem vstoupili do závodu druhým časem, a i když o tuto pozici na chvilku přišli během první etapy si druhé místo vybojovali zpět. "Krumlov má z pozice jezdce nejhezčí, ale zároveň nejtěžší rychlostní zkoušky ze všech českých soutěží, obzvlášť když jich většina byla oproti předchozím rokům pozměněna. Navíc jsou hodně rozbité a uskákané. Nám se podařilo auto dobře připravit na tyto podmínky a mohli jsme se na fungování podvozku spolehnout. Dalším nesmírně důležitým faktorem byli špióni, kteří již před samotným startem soutěže, dopsali změny na trati, které se staly po tréninku, a především ve druhé etapě jich nebylo málo. Snažili jsme se jet jak nejlépe umíme, druhé místo je zatím naším maximem , ale nic nevzdáváme a budeme se snažit dál co nejvíce se přiblížit tovární škodovce,“ říká Václav Pech.
Tři druhá místa ze tří odjetých soutěží v letošní sezóně, taková je bilance posádky Pech- Uhel po právě skončené Rallye Český Krumlov.
Další soutěží EuroOil-invelt teamu bude 16 - 17. 6. jihomoravská Rallye Hustopeče.
Autor: Media Václava Pecha
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.