V krásném letním počasí před zraky tisíců fanoušků odstartovaly v pátek posádky do 45. Rallye Český Krumlov. Nezvykle jednoznačná meteorologická předpověď pro tuto soutěž říkala, že sucho bude po oba dva dny, což se zde podařilo naposledy v roce 2012.
Pech s Uhlem vstoupili do závodu druhým časem, a i když o tuto pozici na chvilku přišli během první etapy si druhé místo vybojovali zpět. "Krumlov má z pozice jezdce nejhezčí, ale zároveň nejtěžší rychlostní zkoušky ze všech českých soutěží, obzvlášť když jich většina byla oproti předchozím rokům pozměněna. Navíc jsou hodně rozbité a uskákané. Nám se podařilo auto dobře připravit na tyto podmínky a mohli jsme se na fungování podvozku spolehnout. Dalším nesmírně důležitým faktorem byli špióni, kteří již před samotným startem soutěže, dopsali změny na trati, které se staly po tréninku, a především ve druhé etapě jich nebylo málo. Snažili jsme se jet jak nejlépe umíme, druhé místo je zatím naším maximem , ale nic nevzdáváme a budeme se snažit dál co nejvíce se přiblížit tovární škodovce,“ říká Václav Pech.
Tři druhá místa ze tří odjetých soutěží v letošní sezóně, taková je bilance posádky Pech- Uhel po právě skončené Rallye Český Krumlov.
Další soutěží EuroOil-invelt teamu bude 16 - 17. 6. jihomoravská Rallye Hustopeče.
Autor: Media Václava Pecha
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?