Jan Kopecký se spolujezdcem Pavlem Dreslerem dominují českému šampionátu v rally. Kopecký/Dresler (ŠKODA FABIA R5) zůstali neporaženi v českém šampionátu (MČR). ŠKODA slaví třetí vítězství v řadě v MČR a současně zvítězila potřetí za sebou také na Rally Český Krumlov. Čeští šampióni Jan Kopecký/Pavel Dresler byli nejrychlejší v 15 ze 16 rychlostních zkoušek
Český Krumlov, 20. května 2017 – Dvojitý hattrick pro Jana Kopeckého a Pavla Dreslera (ŠKODA FABIA R5), kteří vyhráli třetí rally českého šampionátu (MČR) 2017 v řadě a současně po letech 2015 a 2016 triumfovali potřetí za sebou také na Rally Český Krumlov. Jejich kolegové z privátního týmu ŠKODA Jan Černý/Petr Černohorský dojeli na čtvrtém místě za dvěma posádkami s vozy Ford, Václavem Pechem jun./Petrem Uhelem (CZ/CZ) a Miroslavem Jakešem/Marcelou Ehlovou (CZ/CZ).
Rally Český Krumlov je jednou z nejtradičnějších soutěží v České republice. Soutěžící závodí na náročných tratích rychlostních zkoušek v překrásné krajině. Jediné překvapení se odehrálo během jedné ze slunečných pátečních rychlostních zkoušek, kdy nejrychlejší čas nezajel tovární jezdec ŠKODA Jan Kopecký, ale pilot Fordu Dohnal, který byl nejrychlejší v první krátké speciální zkoušce. Potom se už ale vše vrátilo do obvyklých kolejí na české rallyové scéně a jasně dominoval Jan Kopecký.
Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem zajeli se svým vozem ŠKODA FABIA R5 ve všech následujících 15 rychlostních zkouškách nejrychlejší čas a potřetí v řadě vyhráli Rally Český Krumlov. Po trojici vítězství v úvodních třech podnicích českého šampionátu (MČR) je tato tovární posádka ŠKODA v domácím prostředí nepřemožitelná. „Skutečně jsem si jízdu zde užíval, řízení tak dokonalého rallyového speciálu, jakým je ŠKODA FABIA R5, je opravdovým potěšením,“ komentuje výsledek Jan Kopecký po vítězném dojezdu do cíle v Českých Budějovicích. „Existují tři hlavní faktory, o které se může ŠKODA v rallyovém světě opřít – rychlost a spolehlivost Jana Kopeckého, Pavla Dreslera a jejich vozu ŠKODA FABIA R5,“ komentuje skvělý výsledek šéf ŠKODA Motorsport Michal Hrabánek.
Jan Černý/Petr Černohorský a jejich privátně nasazená ŠKODA FABIA R5 se stihli zotavit z velké nehody v posledním kole FIA European Rally Championship (ECR) na Kanárských ostrovech a na Rally Český Krumlov dojeli na čtvrtém místě za posádkami Vacláv Pech jun./Petr Uhel a Miroslav Jakeš/Marcela Ehlová.
Konečné výsledky Rally Český Krumlov (MČR)1. Kopecký/Dresler (CZ/CZ), ŠKODA FABIA R5, 1:33.09,3 h2. Pech jun./Uhel (CZ/CZ), Ford Fiesta R5, +1.42,2 min3. Jakeš/Ehlová (CZ/CZ), Ford Fiesta R5, +2.21,4 min4. Černý/Černohorský jun. (CZ/CZ), ŠKODA FABIA R5, +2.42,6 min.5. Štajf/Rajnoha(CZE/CZE), ŠKODA FABIA R5, +3:14.4 min.
Číslo dne: 3
Posádka Kopecký/Dresler (CZ/CZ) vyhrála po třetí v řadě Rally Český Krumlov a současně i první tři rally českého šampionátu (MČR)
Autor: ŠKODA MOTORSPORT
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.