Pořadí třech nejrychlejších v hodnocení kategorie historických automobilů se měnilo ještě v poslední rychlostní zkoušce. Zaslouženě nejrychlejší byl Jan Frei navigovaný Petrem Šlegelem, kteří soutěžili se Škodou 130 LR. Petr Hustý, startující s Mercedesem-Benz 190 E, skončil nakonec na druhém místě v hodnocení historiků. Nebýt penalizace z úvodního dne, z vítězství by se pravděpodobně radoval on. Bronzovou příčku obsadili Petr Michálek a Roman Maryška. Tato jihočeská posádka soutěžila se Suzuki Swift GTI.
Soutěžící v kategorii historických automobilů končili prvním průjezdem rychlostní zkoušky Lipno a nevydali se ani na druhý průjezd měřeného testu Rožmberk. Představili se tak divákům v Jelení zahradě v Českém Krumlově při dojezdu do cíle před startovním polem soudobých automobilů.
Absolutní pořadí historických automobilů:1. Frei / Šlegl 1:41:39,92. Hustý / Tesař +24,33. Michálek / Maryška +1:18,74. Krejča / Šárka +1:20,05. Bělohradský / Bašta +3:54,16. Štolfa / Hawel +4:51,47. Sychra / Kavalek +5:13,88. Rejchrt / Jirák +5:17,29. Farník / Zuzánek +5:31,110.Hýbner / Hýbnerová +7:16,3
Autor: Dalibor BENYCHtiskové středisko45. Rallye Český Krumlov 2017
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.