Duck Racing měl o víkendu 22.–23. dubna dvojí směnu. Na maďarském Hungaroringu zahájil okruhovou sezonu a na Rallye Šumava Klatovy pokračoval ve vítězném tažení.
Petr Kačírek a Daniel Skalický reprezentovali Duck Racing na Hungaroringu, kde se potýkali nejen se stávkující technikou a likvidačním manévrem soupeře, ale i nepřízní počasí neobvykle studeného jara.
„Na Hungaroringu panovalo hrozné počasí. Přijeli jsme na doslova zasněžený okruh,“ vzpomínal Petr Kačírek na výsledek nečekané sněhové nadílky, která donutila pořadatele pozměnit harmonogram závodního víkendu FIA zóny střední Evropy.
„Celý víkend byla zima, takže bylo obtížné zahřát pneumatiky. Zkrátka jsme na závodění neměli úplně ideální podmínky. Navíc nás provázela velká smůla. V druhém tréninku se Danu Skalickému zadřelo v BMW M3 GTR olejové čerpadlo a tím pádem se zadřel úplně nový motor, jenž jsme poslední měsíc stavěli,“ posteskl si Kačírek.
Daniel Skalický tak do sprintů nenastoupil, naopak Petr Kačírek startoval s vozem BMW Z4 GT3 Roberta Šenkýře. Jenže i jeho potkala smůla, převtělená do polského závodníka.
„V tréninku jsem byl s autem spokojený. V první kvalifikaci jsem zajel pátý nejrychlejší čas a v závodě dobře odstartoval. Bohužel pak vyjel safety car a pneumatiky se pomalou jízdou ochladily. Po restartu už jsem je nedokázal přivézt k provozní teplotě a musel se spokojit s pátým místem. Ve druhém závodě jsem hned v první zatáčce po startu dostal ránu od Poláka v Porsche, který byl dlouhý na brzdy a trefil mě do pravého boku. Otočil mě a ještě mi při tom urazil přední kolo,“ uvedl Kačírek.
Mnohem lépe se s tímto vozem dařilo Danu Skalickému ve vytrvalostním závodě. Mechanici Šenkýř Motorsport stihli poškozené BMW opravit, za což si vysloužili od Kačírka velkou poklonu, a Dan Skalický odstartoval do hodinové vytrvalosti z první řady.
„V závodě bojoval s Jiřím Malchárkem a Jakubem Knollem s Robertem Šenkýřem, kteří jeli s BMW M6 GT3. Nakonec dojel na skvělém třetím místě,“ pokračoval Petr Kačírek a zároveň pochválil výsledek Duck Racingu i na Rallye Šumava Klatovy: „Venda Kopáček s Bárou Rendlovou se Subaru Impreza STi vyhráli svou třídu a udrželi vedení v průběžném hodnocení. Udělali nám velkou radost.“
Autor: CZO Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?