TipCars PRAŽSKÝ RALLYSPRINT je volný automobilový závod, který je vypsán pro jezdce a spolujezdce s platnou licencí FAS AČR. Jezdci budou startovat s vozy odpovídajícími technickým předpisům. Akce se odehrává opět v okolí pražského Strahovského stadiónu, 5 rychlostních zkoušek, z toho 3 okruhové.
Start bude proveden od nejnižšího startovního čísla, pokud nerozhodne sportovní komisař jinak. Posádce, která neodstartuje do RZ nebo odstoupí v jeho průběhu, bude přidělen čas nejrychlejšího jezdce plus tři minuty. Vítězem se stane posádka, která dosáhne nejmenšího součtu časů z jednotlivých RZ. Uzavřené parkoviště nebude zřízeno.
Pátek 2. 12. 2016 Administrativní přejímka Místo: Areál NH Car čas: od 8:00 h. Technická přejímka Místo: Servisní zóna čas: od 8:00 h. 1. zasedání SK Místo: Areál NH Car bude doplněno Sobota 3. 12. 2016 Start 9:15 RZ 1 TipCars Strahov okruh 3x, 10,41 km 9:30 RZ 2 TipCars Strahov okruh 3x, 10,41 km 10:30 RZ 3 TipCars Strahov okruh 4x, 13,29 km 11:40 RZ 4 SUBARU Nový LEVORG, 3,00 km 12:50 RZ 5 SUBARU Nový LEVORG, 3,00 km 13:55 Cíl Cílová rampa 15:15
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?