TipCars PRAŽSKÝ RALLYSPRINT je volný automobilový závod, který je vypsán pro jezdce a spolujezdce s platnou licencí FAS AČR. Jezdci budou startovat s vozy odpovídajícími technickým předpisům. Akce se odehrává opět v okolí pražského Strahovského stadiónu, 5 rychlostních zkoušek, z toho 3 okruhové.
Start bude proveden od nejnižšího startovního čísla, pokud nerozhodne sportovní komisař jinak. Posádce, která neodstartuje do RZ nebo odstoupí v jeho průběhu, bude přidělen čas nejrychlejšího jezdce plus tři minuty. Vítězem se stane posádka, která dosáhne nejmenšího součtu časů z jednotlivých RZ. Uzavřené parkoviště nebude zřízeno.
Pátek 2. 12. 2016 Administrativní přejímka Místo: Areál NH Car čas: od 8:00 h. Technická přejímka Místo: Servisní zóna čas: od 8:00 h. 1. zasedání SK Místo: Areál NH Car bude doplněno Sobota 3. 12. 2016 Start 9:15 RZ 1 TipCars Strahov okruh 3x, 10,41 km 9:30 RZ 2 TipCars Strahov okruh 3x, 10,41 km 10:30 RZ 3 TipCars Strahov okruh 4x, 13,29 km 11:40 RZ 4 SUBARU Nový LEVORG, 3,00 km 12:50 RZ 5 SUBARU Nový LEVORG, 3,00 km 13:55 Cíl Cílová rampa 15:15
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.