TipCars PRAŽSKÝ RALLYSPRINT je volný automobilový závod, který je vypsán pro jezdce a spolujezdce s platnou licencí FAS AČR. Jezdci budou startovat s vozy odpovídajícími technickým předpisům. Akce se odehrává opět v okolí pražského Strahovského stadiónu, 5 rychlostních zkoušek, z toho 3 okruhové.
Start bude proveden od nejnižšího startovního čísla, pokud nerozhodne sportovní komisař jinak. Posádce, která neodstartuje do RZ nebo odstoupí v jeho průběhu, bude přidělen čas nejrychlejšího jezdce plus tři minuty. Vítězem se stane posádka, která dosáhne nejmenšího součtu časů z jednotlivých RZ. Uzavřené parkoviště nebude zřízeno.
Pátek 2. 12. 2016 Administrativní přejímka Místo: Areál NH Car čas: od 8:00 h. Technická přejímka Místo: Servisní zóna čas: od 8:00 h. 1. zasedání SK Místo: Areál NH Car bude doplněno Sobota 3. 12. 2016 Start 9:15 RZ 1 TipCars Strahov okruh 3x, 10,41 km 9:30 RZ 2 TipCars Strahov okruh 3x, 10,41 km 10:30 RZ 3 TipCars Strahov okruh 4x, 13,29 km 11:40 RZ 4 SUBARU Nový LEVORG, 3,00 km 12:50 RZ 5 SUBARU Nový LEVORG, 3,00 km 13:55 Cíl Cílová rampa 15:15
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?