I přesto, že od posledního závodu Mistrovství ČR v rally uplynuly skoro tři týdny, ukázalo se, že pro GK Forge Roto Rally Team je nakonec vše jinak. Jak můžeme zjistit z dostupných výsledků na stránkách Autoklubu České republiky, Jarosław a Marcin Szejové figurují v konečném účtování na první příčce v klasifikaci třídy 3 produkčních vozů.
A to vše díky změně v klasifikaci srpnové Barum Czech Rally. Po dodatečném vyloučení Martina Březíka získal náš tým 225 bodů, o dvanáct více než lonští obhájci Březík s Omelkou. Druhá sezóna na českých tratích tak přinesla týmu titul mistra ČR v hodnocení produkčních vozů.
Jarek Szeja: „Nebudu skrývat mé podivení. Věděli jsme, že se momentálně analizují nesrovnalosti s regulemi a výsledky Barum Rally čekají na schválení, ale až takové změny jsme nečekali. Martin Březík a Marek Omelka, kteří se na Barumce umístili na druhém místě, tím pádem přišli o body v páté soutěži šampionátu. Ve Zlíně jsme pro náš tým získali krásné vítězství. Bylo to po našem životním výkonu a znamenalo to obrat k lepšímu v této sezóně. A v aktuální situaci máme z vítězství o to větší radost. Naše snaha o nejlepší možný výsledek na každém letošním závodě se tak nakonec vyplatila. Tvrdě jsme pracovali na každém bodu, který nám nyní přinesl sladké vítězství. Je to vysněný konec opravdu těžké sezóny. Naděje umírá poslední a i přes všechny problémy se oplatí bojovat až do konce. Této příležitosti ještě jednou využiji a chtěl bych všem poděkovat za vynaložené usílí. Děkuji našemu týmu za tvrdou práci, fanouškům za podporu a firmám GK FORGE – kovoobrábění, ROTO, DARMA, DECO-CAR, EUROGOLD, MINIMAX, VIRALSEED STŘEŠNÍ KRYTINY PNIOK SYLWESTER, MOTOWIZJA a OX.PL, za prokázanou podporu a důvěru.”
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?