I přesto, že od posledního závodu Mistrovství ČR v rally uplynuly skoro tři týdny, ukázalo se, že pro GK Forge Roto Rally Team je nakonec vše jinak. Jak můžeme zjistit z dostupných výsledků na stránkách Autoklubu České republiky, Jarosław a Marcin Szejové figurují v konečném účtování na první příčce v klasifikaci třídy 3 produkčních vozů.
A to vše díky změně v klasifikaci srpnové Barum Czech Rally. Po dodatečném vyloučení Martina Březíka získal náš tým 225 bodů, o dvanáct více než lonští obhájci Březík s Omelkou. Druhá sezóna na českých tratích tak přinesla týmu titul mistra ČR v hodnocení produkčních vozů.
Jarek Szeja: „Nebudu skrývat mé podivení. Věděli jsme, že se momentálně analizují nesrovnalosti s regulemi a výsledky Barum Rally čekají na schválení, ale až takové změny jsme nečekali. Martin Březík a Marek Omelka, kteří se na Barumce umístili na druhém místě, tím pádem přišli o body v páté soutěži šampionátu. Ve Zlíně jsme pro náš tým získali krásné vítězství. Bylo to po našem životním výkonu a znamenalo to obrat k lepšímu v této sezóně. A v aktuální situaci máme z vítězství o to větší radost. Naše snaha o nejlepší možný výsledek na každém letošním závodě se tak nakonec vyplatila. Tvrdě jsme pracovali na každém bodu, který nám nyní přinesl sladké vítězství. Je to vysněný konec opravdu těžké sezóny. Naděje umírá poslední a i přes všechny problémy se oplatí bojovat až do konce. Této příležitosti ještě jednou využiji a chtěl bych všem poděkovat za vynaložené usílí. Děkuji našemu týmu za tvrdou práci, fanouškům za podporu a firmám GK FORGE – kovoobrábění, ROTO, DARMA, DECO-CAR, EUROGOLD, MINIMAX, VIRALSEED STŘEŠNÍ KRYTINY PNIOK SYLWESTER, MOTOWIZJA a OX.PL, za prokázanou podporu a důvěru.”
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.