Majstrovstvá Českej republiky v rally 2016 pokračujú už počas nadchádzajúceho víkendu posledným kolom. Tým sa tohto roku stala súťaž 37.SVK Rally Příbram. Na štarte okrem množstva českých súťažiacich nebude chýbať ani slovenský KL Racing Rally Team.
Na štart automobilovej súťaže sa postaví, aspoň podľa zoznamu prihlásených, takmer stopäťdesiat súťažných posádok. Slovenský KL Racing Rally Team budú na tejto súťaži reprezentovať Jan Sýkora a jeho spolujazdec Štěpán Palivec. Napriek faktu, že v zozname prihlásených figurujú s vozidlom Škoda Fabia R5, na štart 37. SVK Rally Příbram sa postavia s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX R4. Rovnako ako aj na všetkých súťažiacich aj na Honzu so Štěpánom čaká na podujatí v Příbrami dvoj etapová rally, pričom v rámci soboty, ak chcú byť úspešní, musia absolvovať celkovo osem rýchlostných skúšok a viac ako deväťdesiat ostrých kilometrov. Na nedeľu pre nich zase organizátor pripravil šesticu rýchlostných skúšok a vyše šesťdesiat ostrých kilometrov.
„Ako všetci naši fanúšikovia vedia, náš KL Racing Rally Team, spolu s Janom Sýkorom absolvuje aj celý český majstrák a tak aj Rally Příbram sme mali v pláne absolvovať už od začiatku roka. Jediná zmena je iba vo vozidle, keď Škodu Fabia R5, ktorá čaká v tímových dielňach na niektoré nové diely, ktoré žiaľ meškajú, zostane stáť a nahradí ju Mitsubishi Lancer EVO IX R4. Verím tomu, že Honzovi so Štěpánom sa bude dariť a dôjdu až do cieľa súťaže,“ vysvetlil Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Cieľ súťaže je plánovaný na nedeľu (2.10.2016) o 13 hodine 20 minúte. O tom ako sa darilo posádke KL Racing Rally Teamu vás budeme následne informovať.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?