Také při druhém letošním rallysprintovém podniku, který se jel ve Vyškově, si zlínská posádka ve složení Egon Smékal- Petra Němcová došla pro poháry za umístění v RSS a třídě 5. Po triumfu na Valašské rally v polovině dubna, to byla tentokráte druhá místa.
Sedm rychlostních zkoušek čekalo na posádky druhého podniku rallysprint série na Vyškovsku. Mezi hlavní favority soutěže patřil Egon Smékal navigovaný Petrou Němcovou na voze Citroën DS3 R3T. Páteční seznamovací jízdy probíhaly za deště, a tak mnoho posádek očekávalo mokrý závod. Mokro a blátivo bylo ovšem pouze na úvodní dvě rychlostní zkoušky. Oba měřené rychlostní testy Egon s Petrou vyhráli a na čele RSS si vytvořili více jak pětivteřinový náskok. Od druhé sekce se jelo už na suchu a posádky znatelně zrychlovaly. Smékal s Němcovou získali ještě skalp v podobě nejrychlejšího času na předposlední zkoušce soutěže. Ovšem na lepší jak druhé místo ve vyškovské rally to nestačilo. Za vítězným Patrikem Rujbrem zaostal Egon Smékal o 7,5 vteřiny. „Závod ve Vyškově se nám velmi líbil a pořadatelsky to byla perfektně zvládnutá soutěž. Úvod soutěže se jel za mokra. Klouzání na mokrých silničkách i kluzkém blátě se nám líbilo. Do druhé sekce jsme ovšem nastupovali s přenastaveným vozem na sucho. Tady musím pochválit celý tým za výbornou práci, neboť během sprintu jsme třikrát přenastavovali setup auta a kluci zvládli vše na jedničku. I když tým i my s Petrou jsme podali skvělý výkon, na vítězství to nestačilo. Nyní naše přípravy budou směřovat k rally v Pačejově. V loňském roce to byla jedna z nejpěknějších soutěží, která nabízí opravdu krásné rychlostní zkoušky," uvedl v cíli vyškovské rally Egon Smékal. Po sedmi rychlostních zkouškách byla posádka Egon Smékal - Petra Němcová klasifikována na 14. místě v absolutní klasifikaci, 2. místě v RSS a stříbrná příčka patří posádce i ve třídě 5.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?