Také při druhém letošním rallysprintovém podniku, který se jel ve Vyškově, si zlínská posádka ve složení Egon Smékal- Petra Němcová došla pro poháry za umístění v RSS a třídě 5. Po triumfu na Valašské rally v polovině dubna, to byla tentokráte druhá místa.
Sedm rychlostních zkoušek čekalo na posádky druhého podniku rallysprint série na Vyškovsku. Mezi hlavní favority soutěže patřil Egon Smékal navigovaný Petrou Němcovou na voze Citroën DS3 R3T. Páteční seznamovací jízdy probíhaly za deště, a tak mnoho posádek očekávalo mokrý závod. Mokro a blátivo bylo ovšem pouze na úvodní dvě rychlostní zkoušky. Oba měřené rychlostní testy Egon s Petrou vyhráli a na čele RSS si vytvořili více jak pětivteřinový náskok. Od druhé sekce se jelo už na suchu a posádky znatelně zrychlovaly. Smékal s Němcovou získali ještě skalp v podobě nejrychlejšího času na předposlední zkoušce soutěže. Ovšem na lepší jak druhé místo ve vyškovské rally to nestačilo. Za vítězným Patrikem Rujbrem zaostal Egon Smékal o 7,5 vteřiny. „Závod ve Vyškově se nám velmi líbil a pořadatelsky to byla perfektně zvládnutá soutěž. Úvod soutěže se jel za mokra. Klouzání na mokrých silničkách i kluzkém blátě se nám líbilo. Do druhé sekce jsme ovšem nastupovali s přenastaveným vozem na sucho. Tady musím pochválit celý tým za výbornou práci, neboť během sprintu jsme třikrát přenastavovali setup auta a kluci zvládli vše na jedničku. I když tým i my s Petrou jsme podali skvělý výkon, na vítězství to nestačilo. Nyní naše přípravy budou směřovat k rally v Pačejově. V loňském roce to byla jedna z nejpěknějších soutěží, která nabízí opravdu krásné rychlostní zkoušky," uvedl v cíli vyškovské rally Egon Smékal. Po sedmi rychlostních zkouškách byla posádka Egon Smékal - Petra Němcová klasifikována na 14. místě v absolutní klasifikaci, 2. místě v RSS a stříbrná příčka patří posádce i ve třídě 5.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?