Posádka slovenského KL Racing Rally Teamu, Tomáš Kukučka so spolujazdcom Petrom Vejačkom dojazdila na vozidle Škoda Fabia R5 na piatom mieste v rámci Rally Vyškov 2016.
Všetko sa začalo tretím najrýchlejším časom v prvom meranom úseku. To bol základ, na ktorom mohla posádka KL Racing Rally Teamu stavať. Potom, vo veľmi ťažkých podmienkach, prišlo niekoľko šiestych, ale aj jedno druhé miesto v jednotlivých rýchlostných skúškach. Výsledkom bolo piate miesto vo veľmi silnej konkurencii na Rally Vyškov 2016.
„Bola to nádherná, ale zároveň aj nesmierne náročná súťaž, na druhej strane veľmi dobre organizačne zvládnutá. Všade bolo množstvo divákov a jediné čo ako tak kazilo dojem dokonalosti, bol dážď, ktorý ustal v podstate až v momente štartu. Ten mal za následok, že všetky trate boli spočiatku poriadne mokré a šotolinové úseky totálne podmočené. Nám sa v priebehu súťaže, nepodarilo celkom dobre trafiť do obutia a tak sme oproti konkurencii trochu strácali. Napriek tomuto hendikepu, na ktorý sa však nechcem vyhovárať, podarilo dojazdiť na piatom mieste absolútneho poradia, čo hodnotím veľmi kladne. Pri pohľade na Škodu Fabia R5, môžem iba konštatovať, že bola perfektne pripravená a to aj vďaka krátkemu testu ktorý sme mali pred súťažou. Tu sa mi podarilo zistiť, že podvozok je priveľmi tvrdý, tak ho mechanici zmäkčili a v tom momente mi auto sadlo ako uliate. Navyše to bola moja prvá súťaž s Petrom Vejačkom a musím povedať, že všetko bolo perfektné, v aute vládla absolútna pohoda a hneď sme si porozumeli. Vejo je proste profík,“ opísal súťaž na Morave Tomáš Kukučka.
Keď už Tomáš spomenul nového spolujazdca, nedalo nám a preto sme sa spýtali na na jeho pocity, keď za volantom súťažnej Fabie sedel Tomáš Kukučka. „Tomáš je výborný jazdec a dnes je už cítiť, že má toho najazdeného naozaj veľa. Celá súťaž prebiehala perfektne, hneď sme si sadli a musím povedať, že nielenže Tomáš výborne jazdí a je vidno, že sa nebojí, nemali sme dokonca ani jednu krízu. Všetko zvládal s prehľadom, bol to príjemne strávený víkend. Či si to ešte niekedy spoločne zopakujeme, je na rozhodnutí tímu,“ odpovedal Peter Vejačka.
Nespokojný s takýmto výkonom nakoniec nemohol byť ani manažér KL Racing Rally Teamu, Marek Lokaj: „Samozrejme, som spokojný. Chalani odviedli poctivý kus roboty a náš KL Racing Rally Team reprezentovali perfektne, dojazdili na piatom mieste absolútneho poradia, ale aj víťazstvo v Pohári usporiadateľa, za čo im samozrejme patrí vďaka. Tá patrí aj mechanikom, ktorí Škodu Fabia R5 perfektne pripravili a zabudnúť samozrejme nesmieme ani na partnerov tímu, bez ktorých by sme tu neboli.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?