Minuloročný absolútny víťaz Mikuláš Zaremba Rally Slušovice, slovenský RUFA SPORT Team a jazdec Tomáš Kostka sa spoločne s vozidlom Ford Fiesta RS WRC predstavia na tejto súťaži opäť.
V minulom roku sa v rámci Mikuláš Rally Slušovice predstavil Tomáš Kostka na súťaži so spolujazdcom Richardom Krestom. V tomto roku sa na pravé sedadlo Fordu Fiesta RS WRC, vo farbách štvornásobného slovenského absolútneho majstra, RUFA SPORT Teamu, posadí rovnaký spolujazdec ako na Pražskom Rallysprinte, Ladislav Kučera. Dvojicu v Slušoviciach, v rámci súťaže Mikuláš Zaremba Rally 2015, čaká v sobotu (5.12.2015) okrem obhajoby víťazstva aj zdolanie celkovo piatich rýchlostných skúšok, ktorých spoločná dĺžka je takmer tridsať kilometrov.
„Na súťaži sa podľa zoznamu prihlásených posádok zúčastní celkovo sedemdesiatpäť súťažiacich. Bude tu tvrdá konkurencia jazdiaca rovnako ako my na špičkovej technike, takže s obhajobou víťazstva to nebude také jednoduché. Som rád, že ma opäť RUFA SPORT oslovil na spoluprácu. Dúfam, že sa nám podarí zabojovať a urobiť dobrý výsledok,“ zauvažoval pred súťažou Tomáš Kostka.
Na podujatí v Slušoviciach nebude chýbať ani Ľubomír Kleman, manažér RUFA SPORT Teamu: „Mikuláš Zaremba Rally Slušovice sa stáva už tradične posledným podujatím v rally sezóne a tak tu samozrejme nebudeme chýbať ani my. Toto podujatie je posledným zo štvortýždňovej šnúry nášho tímu. Pevne verím, že aj tu sa nám bude dariť a dosiahneme perfektný výsledok.“
Mikuláš Zaremba Rally Slušovice odštartuje už počas nadchádzajúcej soboty (5.12.2015), pričom štart prvého súťažného vozidla je naplánovaný na 11 hodinu 30 minútu a cieľ na 15 hodinu 20 minútu. O tom, ako sa v Slušoviciach darilo RUFA SPORT Teamu vás budeme samozrejme informovať po súťaži.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.