CÍl ,VIDEO Jakeš crash a FOTO : V cíli máme Rally Bohemia 2014. Vítežem Kopecký, druhý Scandola třetí Wiegand.
Ale pojďme popořadě. Večer v servisu odstupuje ještě Sýkora - palivové čerpadlo. Ráno začal nejrychlejším časem Kopecký, Pech ale ztrácí 1,6 vteřiny. Na sedmé rychlostní zkoušce ale Pech s Uhlem vylomili pravé zadní kolo a odstupují. Do čela se dostává Kopecký. Druhý je Ital Scandola, kterému české tratě "chutnají". Sedmnáct vteřin za ním je Odložilík a dalších deset vteřin zpět je Wiegand. Pátý je Jakeš.. Šestý vlček. V produkčních autech jsou ve vteřině Vágner a Votava. Devátý je Kobliha s Cliem R3.
FOTO Z RALLY BOHEMIA Jan Dušek - klikněte a prohlížejte
Před servisem je ještě RZ 8, kde chybuje Jakeš a po louce míří R5 k lesu do příkopu, ze kterého není návratu na trať. Posádka je OK. Technickou závadu má Dunovský a odstupuje. Votava před Vágnerem o 3,9 vteřiny. Scandola vyhrává RZ deset o desetinu před Wiegandem. Wiegand se tak dostává před Odložilíka, ale jen o vteřinu. Na RZ 11 opět letí Wiegand jako k ohni, dává odložilíkovi 13 a upevňuje třetí místo. Poslední rychlostní zkouška v ulicích Mladíé Boleslavi už nemůže nic změnit. Vyhrává Kopecký , druhý je Ital Scandola a třetí Opět Fabia S2000 se Seppem Wiegandem. Produkční vozy vyhrává Votava o 5,3 vteřiny před Vágnerem. Dvoukoly opanoval Kobliha. Druhý ve dvoukolkách je Smékal, ale jen o deset vteřin. Třída 5 má stejné pořadí jako dvoukolky. Třídu šest vyhrává po odstoupení Dunovského Bisaha. Třídu sedm vedl do rz 3 Urban, pak měl ale problémy se svou Fabií a na konci etapy odstupuje. Třídu vyhrává Paul. Ve třídě 8 vyhrává Martin Rada. Třída devět se stala kořistí Davida Štefana. Soutěž dokončilo 36 posádek. MMČR v rally pokračuje na konci srpna Barum Rally ve Zlíně.
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 1:30:36,1 - - - 2. Scandola U. / D'Amore G. Škoda Fabia S2000 +43,9 3. Wiegand S. - Christian F. Škoda Fabia S2000 +1:10,8 4. Odložilík R. - Tureček M. Ford Fiesta R5 +1:26,9 5. Vlček M. - Lasevič R. Škoda Fabia S2000 +5:24,0 6. Votava J. - Synáč F.. Mitsubishi Lancer Evo IX +6:35,3 7. Vágner M. - Kučera L. Mitsubishi Lancer Evo IX +6:40,6 8. Kobliha A. - Žáček K. Renault Clio R3 +6:44,2 9. Smékal E. - Hýbnerová M. Citroen DS 3 R3T +6:54,9 10. Kirnig R. - Hovorka J. Mitsubishi Lancer Evo IX +8:01,0
První rychlostní zkoušku soutěže všichni favorité ve stejném čase - Kopecký, Scandola i Pech. Na druhé zkoušce už začal uřadovat Pechy když dal Kopeckému šest a Odložilíkovi devět vteřin. Před prvním servisem stihl Pech ještě vyhrtá i RZ 3 a Kopeckému dal dalších 6 vteřin. Po servisu nejrychlejší opět Pech o 5,7 před Kopeckým a třetí čas zvykající si Jakeš. Pátá RZ je ale kořistí Kopeckého, ale jen 4 desetiny. Třetí čas zajel Scandola, dostal sedm vteřin. Jakeš se dostává na místo šesté před Sýkoru.
Na RZ 2 dosluhuje převodovka Lungovi. V RZ 3 odstupují na převodovku Frycz a palivové čerpadlo nefunguje Jelínkovi. RZ 4 odstupuje po výletu mimo trať Adolf - spojovačka. Zítra na posádky čeká ještě šest rychlostních testů a městská Bondy RZ.89,37 km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 35:08,1 - - - 2. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 +18,0 3. Scandola U. / D'Amore G. Škoda Fabia S2000 +45,2 4. Odložilík R. - Tureček M. Ford Fiesta R5 +53,6 5. Wiegand S. - Christian F. Škoda Fabia S2000 +1:01,2 6. Jakeš M. - Novák J. Citroën DS3 R5 +1:07,2 7. Sýkora J. - Škardová M. Ford Fiesta RS +1:15,9 8. Vlček M. - Lasevič R. Škoda Fabia S2000 +2:41,2 9. Vágner M. - Kučera L. Mitsubishi Lancer Evo IX +2:56,5 10. Votava Jan / Synáč F. Mitsubishi Lancer Evo IX +3:11,4//
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.