Triumf Škodovek na Rally Bohemia

Kopecký, Jan
Kopecký, Jan, foto: www.rallybohemia.cz
Tomáš Urban 11. července 2014 23:14
Sdílej:

CÍl ,VIDEO Jakeš crash a FOTO : V cíli máme Rally Bohemia 2014. Vítežem Kopecký, druhý Scandola třetí Wiegand.

Ale pojďme popořadě. Večer v servisu odstupuje ještě Sýkora - palivové čerpadlo. Ráno začal nejrychlejším časem Kopecký, Pech ale ztrácí 1,6 vteřiny. Na sedmé rychlostní zkoušce ale Pech s Uhlem vylomili pravé zadní kolo a odstupují. Do čela se dostává Kopecký. Druhý je Ital Scandola, kterému české tratě "chutnají". Sedmnáct vteřin za ním je Odložilík a dalších deset vteřin zpět je Wiegand. Pátý je Jakeš.. Šestý vlček. V produkčních autech jsou ve vteřině Vágner a Votava. Devátý je Kobliha s Cliem R3.

FOTO Z RALLY BOHEMIA Jan Dušek - klikněte a prohlížejte

Před servisem je ještě RZ 8, kde chybuje Jakeš a po louce míří R5 k lesu do příkopu, ze kterého není návratu na trať. Posádka je OK. Technickou závadu má Dunovský a odstupuje. Votava před Vágnerem o 3,9 vteřiny. Scandola  vyhrává RZ deset o desetinu před Wiegandem. Wiegand se tak dostává před Odložilíka, ale jen o vteřinu. Na RZ 11 opět letí Wiegand jako k ohni, dává odložilíkovi 13 a upevňuje třetí místo. Poslední rychlostní zkouška v ulicích Mladíé Boleslavi už nemůže nic změnit. Vyhrává Kopecký , druhý je Ital Scandola a třetí Opět Fabia S2000 se Seppem Wiegandem. Produkční vozy vyhrává Votava o 5,3 vteřiny před Vágnerem. Dvoukoly opanoval Kobliha. Druhý ve dvoukolkách je Smékal, ale jen o deset vteřin. Třída 5 má stejné pořadí jako dvoukolky. Třídu šest vyhrává po odstoupení Dunovského Bisaha. Třídu sedm vedl do rz 3 Urban, pak měl ale problémy se svou Fabií a na konci etapy odstupuje. Třídu vyhrává Paul. Ve třídě 8 vyhrává Martin Rada. Třída devět se stala kořistí Davida Štefana. Soutěž dokončilo 36 posádek. MMČR v rally pokračuje na konci srpna Barum Rally ve Zlíně.

  Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího     1.   Kopecký J. - Dresler P.  Škoda Fabia S2000 1:30:36,1 - - -       2.  Scandola U. / D'Amore G. Škoda Fabia S2000   +43,9     3.  Wiegand S. - Christian F. Škoda Fabia S2000   +1:10,8     4.  Odložilík R. - Tureček M.  Ford Fiesta R5  +1:26,9     5.   Vlček M. - Lasevič R.  Škoda Fabia S2000  +5:24,0     6.   Votava J. - Synáč F..  Mitsubishi Lancer Evo IX    +6:35,3     7.   Vágner M. - Kučera L.  Mitsubishi Lancer Evo IX    +6:40,6     8.   Kobliha A. - Žáček K.  Renault Clio R3    +6:44,2     9.   Smékal E. - Hýbnerová M.  Citroen DS 3 R3T     +6:54,9    10.   Kirnig R. - Hovorka J.  Mitsubishi Lancer Evo IX      +8:01,0

 

 

První rychlostní zkoušku soutěže všichni favorité ve stejném čase - Kopecký, Scandola i Pech. Na druhé zkoušce už začal uřadovat Pechy když dal Kopeckému šest a Odložilíkovi devět vteřin. Před prvním servisem stihl Pech ještě vyhrtá i RZ 3 a Kopeckému dal dalších 6 vteřin. Po servisu nejrychlejší opět Pech o 5,7 před Kopeckým a třetí čas zvykající si Jakeš. Pátá RZ je ale kořistí Kopeckého, ale jen 4 desetiny. Třetí čas zajel Scandola, dostal sedm vteřin. Jakeš se dostává na místo šesté před Sýkoru. 

Na RZ 2 dosluhuje převodovka Lungovi. V RZ 3 odstupují na převodovku Frycz a palivové čerpadlo nefunguje Jelínkovi. RZ 4 odstupuje po výletu mimo trať Adolf - spojovačka. Zítra na posádky čeká ještě šest rychlostních testů a městská Bondy RZ.89,37 km

  Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího     1.   Pech V. - Uhel P.  Mini John Cooper Works S2000 35:08,1 - - -       2.  Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000   +18,0     3.  Scandola U. / D'Amore G. Škoda Fabia S2000   +45,2     4.  Odložilík R. - Tureček M.  Ford Fiesta R5  +53,6     5.   Wiegand S. - Christian F.  Škoda Fabia S2000  +1:01,2     6.   Jakeš M. -  Novák J.  Citroën DS3 R5    +1:07,2     7.   Sýkora J. - Škardová M.  Ford Fiesta RS     +1:15,9     8.   Vlček M. - Lasevič R. Škoda Fabia S2000    +2:41,2     9.   Vágner M. - Kučera L.  Mitsubishi Lancer Evo IX      +2:56,5    10.   Votava Jan / Synáč F.  Mitsubishi Lancer Evo IX      +3:11,4

 

  //
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?