Třetí místo od startu až do cíle. To byl jednoduchý děj specifické a tradičně velmi teplé jihomoravské soutěže pro Jaromíra Tarabuse a Daniela Trunkáta. Současně to bohužel znamená další navýšení bodové ztráty na Václava Pecha v čele šampionátu.
Nejen posádka před závodem vzpomínala na svůj loňský vyrovnaný hustopečský souboj s Václavem Pechem, ze kterého tehdy vyšla jako ta šťastnější. Letos doufala v reprízu tohoto souboje, ale realita byla bohužel odlišná. „Naším hlavním cílem pro tento závod bylo opět zkusit potrápit Václava Pecha a Petra Uhla při jejich útoku na letošní český titul. Ten se nám ale nepodařilo splnit. Vašek a Petr společně s Honzou Kopeckým a Pavlem Dreslerem nastoupil do soutěže ve velkém tempu, které jsme nebyli schopni zachytit. Udělali jsme sice nějaké drobné chybičky, ale žádné, které by měly rozhodovat závod,“ komentuje vstup do závodu, ale vlastně i celý jeho průběh, samotný Jaromír Tarabus.
Do druhé sobotní etapy tedy vstupovala černobílá Fabia S2000 alias „Dalmatýnka“ na třetím místě a stejné pořadí obsadila i ve všech sobotních rychlostních zkouškách. Odstup na první dvojici bojující o vítězství se po celý den zvětšoval přibližně ve stejném tempu, jako narůstal náskok na dvojici bojující o čtvrtou příčku. „Zůstali jsme v zóně nikoho - před námi nikdo, za námi nikdo. Nepolevovali jsme, závod jsme si užívali, ale kluci před námi byli prostě tentokrát někde jinde. Dovolili jsme si pak už i jednu chybu na vyplaveném blátě, kdy jsme se dostali prakticky v nulové v rychlosti mimo cestu. Ale poškození vozu nehrozilo a výsledek to nijak neovlivnilo. Vůz fungoval po celý závod skvěle, za což patří dík celému týmu.“
„T&T” drží po první polovině mezinárodního českého šampionátu v rally druhé místo v absolutní klasifikaci. Jaké místo to bude na konci roku, o tom v průběhu prázdnin více napoví dvě nejslavnější české soutěže, Rally Bohemia a Barum Rally.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?