Pořadatelé AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče evidují po uzávěrce přihlášky 79 dvojic. Padesátka se objeví v rámci Evropského poháru (koef. 5) a Mediasport MMČR 2013, dalších 29 vozů bude bojovat o body do Poháru ČR. Soutěž se uskuteční 21. – 22. června 2013, start prvního vozu je plánován na páteční večer (v 18:30 hodin).
Podle očekávání se potvrdil fakt, že si české týmy dávají s přihláškami „na čas“. Téměř dvě třetiny jich dorazily pořadatelům až v posledních 24 hodinách před konečnou uzávěrkou. Prvních dvanáct vozů startovní listiny je přihlášeno do hodnocení Evropského poháru, s jedničkou odstartuje stejně jako v Českém Krumlově držitel priority FIA Jan Černý.
„Naopak vedení továrního týmu Škoda Motorsport se rozhodlo přihlášku Jana Kopeckého z evropské klasifikace stáhnout. Úřadující český šampion tak odstartuje do soutěže až se startovním čísle 14, v čele pole českého mistrovství,“ potvrzuje ředitel závodu Rudolf Kouřil.
Právě mezi dalším držitelem priority FIA Kopeckým a jeho soupeři ve třídě 2 (nakonec 7 vozů) lze hledat spolufavority hustopečského závodu. Pořadatelé evidují přihlášky prvních dvou jezdců českého seriálu Václava Pecha a Jaromíra Tarabuse, výčet Fabií S2000 doplní trio Roman Odložilík, Jan Jelínek a Robert Adolf. Mezi produkčními auty lze očekávat pokračování soubojů mezi Vojtěchem Štajfem, Radkem Mifkou a Vladimírem Barvíkem.
Počet produkčních vozů ale tentokrát patří ve srovnání s dalšími třídami jen do průměru. Nejpočetnější zastoupení budou mít speciály třídy 5 (13 vozů).
Účastníci Poháru ČR „naskočí“ do hustopečského závodění v sobotu. V necelé třicítce jmen nechybí ani špička pohárové klasifikace - Petr Šimurda, Petr Zedník, Jiří Kašpar, Miloslav Jirsa či Zbyněk Hrabec.
Více informací k AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče 2013 hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně v sociální síti facebook.com (Agrotec rally Hustopeče).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?