Admiral Rally Vyškov: Odložilík vítězem

Odložilík, Roman
Odložilík, Roman, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
RallyZone.cz 4. září 2009 22:59
Sdílej:

CÍL: Posádka Roman Odložilík - Pavel Odložilík, se stala vítězi Vyškovského sprintu. Svůj vůz Peugeot 207 S2000 dovedla do cíle s náskokem 16,3 vteřiny.

Aktuality:

Tomáš Enge odstoupil pro technické problémy, které způsobil střet se srnnou.

Soutěž odstartovala. Ve vyškově je oblačné počasí a teploty se pohybují kolem čtrnácti stupňů celsia.Výsledek po RZ 8 - Cíl:Proněkoho možná trošku překvapivým vítězem Vyškovského sprintu se stal Roman Odložilík. Za jeho zády se však odehrával boj o letošního mistra. A po cíli soutěže se už dá říct, že ještě není nic rozhodnuto. Ač na většině území naší republiky pršelo, během Vyškovské soutěže nespadla na tratě ani kapka. Soutěž se odjela na suchu a ve vysokém tempu. O tom svědčí i minimální rozestupy mazi jezdci.

Po RZ8 Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.
  Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   44:54.1 - - - 
     2.   Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000  45:10.4   +16,3
    3.   Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000  45:16.6
 +22,5     4.   Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 45:24.4
+30,3     5.
  Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC 45:38.6 +44,5      6.
  Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 46:18.3   +1:24,2
    7.   Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX 46:25.3  +1:31,2
    8.   Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX  46:53.9
   +1:59,8     9.   Pantálek Milan / Novák Jaroslav    Mitsubishi Lancer EVO IX 47:26.6
  +2:32,5    10.
  Dohnal Jan / Latif Billy    Renault Clio S1600 47:49.8     +2:55,7
Výsledky po RZ 7:Jaroslav Orsák se konečně ve Vyškově dočkal a vyhrál erzetu. Tu s pořadovým číslem sedm zajel nejrychleji ze všech a dostal se celkově i před Pepíka Petáka. Rozdíl mezi nimi je v tuto chvíli tři vteřiny. Nejlepším jezdcem, který nepilotuje vůz kategorie S2000 je stále Pavel Valoušek. Po RZ7
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího
    1.   Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   40:04.8
- - -       2.   Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000  40:23.6
  +18,8      3.
  Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000  40:26.6  +21,8     4.
  Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 40:38.4 +33,6
    5.   Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC 40:49.4 +44,6 
    6.   Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 41:21.9
  +1:17,1     7.   Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX 41:32.1
 +1:27,3     8.
  Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX  41:57.3    +1:52,5     9.
  Pantálek Milan / Novák Jaroslav    Mitsubishi Lancer EVO IX 42:26.3   +2:21,5
   10.   Dohnal Jan / Latif Billy    Renault Clio S1600 42:49.4     +2:44,6
Výsledky po RZ 6:Velmi pěkný závod pokračuje i nadále na Vyškovském rallysprintu. Pro poruchu motoru sice musel odstoupit Jan Štěpánek, ale ostatní jezdci svádí boje doslova o desetinky. Na šesté rychlostní zkoušce zabojoval Orsák a snížil svou ztrátu na druhého Petáka na 1,3 vteřiny. Valoušek kouká na souboj o druhé a třetí místo s desetivteřinovým odstupem. V čele je zatím suverénní Roman Odložilík.
Po RZ6 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas
Ztráta na vedoucího     1.
  Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   34:07.8 - - -       2.
  Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000   34:29.7   +21,9 
    3.   Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000  34:31.0  +23,2
    4.   Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 34:41.6
+33,8     5.   Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC 34:49.0
+41,2      6.
  Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 34:49.0   +1:08,1     7.
  Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX 35:32.3  +1:24,5
    8.   Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX  35:57.1    +1:49,3
    9.   Pantálek Milan / Novák Jaroslav    Mitsubishi Lancer EVO IX 36:17.9
  +2:10,1    10.   Dohnal Jan / Latif Billy    Renault Clio S1600 36:35.5
    +2:27,7
Výsledky po RZ 5:Stejně jako RZ4 i pětku vyhrál Karel Trněný. Druhý byl opět Roman Odložilík a na čele průběžného pořadí si už vybudouval velmi solidní náskok. K útoku zavelel i Jan Štěpánek a vrátil Orsákovi porážku z předchozí zkoušky. Díky tomu se opět posunul na bronzovou příčku. Do souboje o bednu bude chtít promluvit ještě i Valoušek, který ztrácí na čtvrtého Orsáka 6,6 vteřiny. Po RZ5 Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího
    1.   Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   28:09.7 - - - 
     2.   Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000   28:28.2
  +18,5      3.   Štěpánek Jan / Omelka Marek      Škoda Octavia WRC 28:30.7
 +21,0     4.
  Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000   28:32.4 +22,7     5.
  Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 28:39.0 +29,3 
    6.   Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC  28:46.9   +37,2
    7.   Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 29:08.8
 +59,1     8.   Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX  29:26.0
   +1:16,3     9.
  Ducháček S. / Dufek P.    Mitsuubishi Lancer EVO IX 29:28.5   +1:18,8    10.
  Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX 29:45.4     +1:35,7
Výsledky po RZ 4:Rychlostní zkouška s pořadovým číslem čtyři opanoval Karel Trněný s Fabií WRC. O necelou vteřinu byl pomalejší Odložilík s Peugeotem a Další necelou vteřinu ztratil Orsák. V průběžném pořadí se posunul na bronzovou pozici Jarek Orsák, který se zřejmě začíná naplno sžívat s Fabií S2000. Z krásné dvanácté pozice musel na čtyřce odstoupit Jiří Hanák, po poruše převodovky. Po RZ4
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas
Ztráta na vedoucího     1.   Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   23:20.8
- - -       2.
  Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000   23:35.4   +14,6      3.
  Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000  23:38.3  +17,5 
    4.   Štěpánek Jan / Omelka Marek      Škoda Octavia WRC  23:39.9 +19,1
    5.   Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 23:47.6
+26,8      6.   Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC  23:58.8
  +38,0      7.
  Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 24:10.7  +49,9     8.
  Pantálek Milan / Novák Jaroslav    Mitsubishi Lancer EVO IX  24:23.6    +1:02,8
    9.   Ducháček S. / Dufek P.    Mitsuubishi Lancer EVO IX 24:26.8   +1:06,0
   10.   Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX 24:28.7
    +1:07,9 Výsledky po RZ 3:V pořadí třetí rychlostní zkoušku Vyškovského sprintu opanoval opět Roman Odložilík. Za ním se pak seřadili Peták a Orsák. Pomyslnou bednu v RZ3 tak obsadili dva Peugeoty 207 S2000 a jedna Fabia S2000. Odložilík si tak díky další vyhrané zkoušce zvýšil náskok na čele. Jinak se v pořadí na čele nic nezměnilo. Teď následuje servis a po něm ve 12:11 hodin start do druhých průjezdů dopoledními zkouškami.
Po RZ3 Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.
  Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   17:20.3 - - - 
     2.   Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000   17:31.0   +10,7 
    3.   Štěpánek Jan / Omelka Marek      Škoda Octavia WRC  17:36.2
 +15,9      4.   Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000 17:37.0
+16,7     5.
  Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 17:40.3 +20,0      6.
  Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC  17:59.2   +38,9 
    7.   Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 18:02.6  +42,3
    8.   Ducháček S. / Dufek P.    Mitsuubishi Lancer EVO IX  18:09.3
   +49,0     9.   Pantálek Milan / Novák Jaroslav    Mitsubishi Lancer EVO IX 18:09.6
  +49,3    10.
  Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX 18:09.8     +49,5

Výsledky po RZ 2:

Jan Štěpánek pilotující Škodu Octavia WRC vyhrál druhý test vyškovské soutěže a vyhoupl se na třetí místo. Jen necelou vteřinu za ním zaostal vedoucí Odložilík, který navýšil svůj náskok na čele před Petákem. Jarek Orsák, který jede poprvé s Fabií S2000 opět ztratil a začíná se na něj tlačit Valoušek. Radek Mifka byl mimo trať, stejně jako Josef Semerád, který tak vypadl s první desítky. V tomto testu soutěž skončila pro Tomáše Engeho, který odstoupil pro technickou závadu Mitsubishi Lancer Evo IX CNG.

Po RZ2 Pořadí po RZ Posádkavůz
Celkový čas Ztráta na vedoucího
    1.   Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   11:12.1 - - - 
     2.   Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000   11:21.2   +9,1 
    3.   Štěpánek Jan / Omelka Marek      Škoda Octavia WRC  11:22.7  +10,6 
    4.   Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000
11:24.8 +12,7     5.   Valoušek P. / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX
11:27.2 +15,1 
    6.   Trněný K. / Pritzl V.    Škoda Fabia WRC  11:42.0   +29,9 
    7.   Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 11:42.3  +30,2
    8.   Ducháček S. / Dufek P.    Mitsuubishi Lancer EVO IX  11:44.9    +32,8
    9.   Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX
11:47.0   +34,9    10.   Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX
11:48.0     +35,9

Výsledky po RZ 1:

Na start v Komořanech se dnes postavilo 109 posádek a úvod soutěže nejlépe vyšel Odložilíkovi, který všem ujel o „parník“. Druhý Peták, ztratil 7,6 s a třetí Orsák ještě 1,1 s navrch. Zatím nestačí ani WRC Štěpánka a Trněného či vždy velmi rychlý Valoušek, který se opět vrátil za volant svého mitsubishi.

 

Po RZ1

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího
    1.   Odložilík Roman / Odložilík Pavel    Fiat Grande Punto S2000   6:13.6
- - -       2.   Peták J. / Benešová A.    Peugeot 207  S2000   6:21.2
  +7,6      3.
  Orsák J. / Vajík K.    Škoda Fabia  S2000  6:22.3  +8,7      4.
  Štěpánek Jan / Omelka Marek      Škoda Octavia WRC  6:24.8 +11,2
    5.   Valoušek P / Hrůza Z.    Mitsubishi Lancer EVO IX 6:25.6 +12,0 
    6.   Semerád J. / Niemetz R.    Mitsuubishi Lancer EVO IX 6:28.8
  +15,2      7.   Firla L. / Dresler P.    Mitsuubishi Lancer EVO VII 6:31.7
 +18,1     8.
  Ducháček S. / Dufek P.    Mitsuubishi Lancer EVO IX  6:32.9    +19,3     9.
  Černý J. / Kohout P.    Mitsubishi Lancer EVO IX 6:36.5   +22,9
   10.   Sýkora Jan / Škardová Martina    Mitsubishi Lancer EVO IX 6:36.8     +23,2

Ze startovní rampy ve Vyškově sjedou zítra dopoledne soutěžní vozy šestého podniku AutoCont MČR  ve sprintrally a zdá se, že i vzhledem k počasí se dají očekávat velmi dramatické souboje.

I když předpověď počasí není příliš vlídná, dá se předpokládat, že diváky soutěž přitáhne. Na startu se objeví všichni, kteří mají šanci na výborné, ne li medailové umístění. Velkým tahákem je určitě start Jarka Orsáka (Škoda Fabia S2000) a nejen jeho. Zda se podaří klobůckému jezdci s mladoboleslavskou zbraní zvítězit, můžete sledovat s námi v online zpravodajství.

 

 

Témata:
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.