CÍL: Posádka Roman Odložilík - Pavel Odložilík, se stala vítězi Vyškovského sprintu. Svůj vůz Peugeot 207 S2000 dovedla do cíle s náskokem 16,3 vteřiny.
Aktuality:
Tomáš Enge odstoupil pro technické problémy, které způsobil střet se srnnou.
Soutěž odstartovala. Ve vyškově je oblačné počasí a teploty se pohybují kolem čtrnácti stupňů celsia.Výsledek po RZ 8 - Cíl:Proněkoho možná trošku překvapivým vítězem Vyškovského sprintu se stal Roman Odložilík. Za jeho zády se však odehrával boj o letošního mistra. A po cíli soutěže se už dá říct, že ještě není nic rozhodnuto. Ač na většině území naší republiky pršelo, během Vyškovské soutěže nespadla na tratě ani kapka. Soutěž se odjela na suchu a ve vysokém tempu. O tom svědčí i minimální rozestupy mazi jezdci. Po RZ8 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 44:54.1 - - - 2. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 45:10.4 +16,3 3. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 45:16.6 +22,5 4. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 45:24.4 +30,3 5. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 45:38.6 +44,5 6. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 46:18.3 +1:24,2 7. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 46:25.3 +1:31,2 8. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 46:53.9 +1:59,8 9. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX 47:26.6 +2:32,5 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 47:49.8 +2:55,7 Výsledky po RZ 7:Jaroslav Orsák se konečně ve Vyškově dočkal a vyhrál erzetu. Tu s pořadovým číslem sedm zajel nejrychleji ze všech a dostal se celkově i před Pepíka Petáka. Rozdíl mezi nimi je v tuto chvíli tři vteřiny. Nejlepším jezdcem, který nepilotuje vůz kategorie S2000 je stále Pavel Valoušek. Po RZ7 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 40:04.8 - - - 2. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 40:23.6 +18,8 3. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 40:26.6 +21,8 4. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 40:38.4 +33,6 5. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 40:49.4 +44,6 6. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 41:21.9 +1:17,1 7. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 41:32.1 +1:27,3 8. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 41:57.3 +1:52,5 9. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX 42:26.3 +2:21,5 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 42:49.4 +2:44,6 Výsledky po RZ 6:Velmi pěkný závod pokračuje i nadále na Vyškovském rallysprintu. Pro poruchu motoru sice musel odstoupit Jan Štěpánek, ale ostatní jezdci svádí boje doslova o desetinky. Na šesté rychlostní zkoušce zabojoval Orsák a snížil svou ztrátu na druhého Petáka na 1,3 vteřiny. Valoušek kouká na souboj o druhé a třetí místo s desetivteřinovým odstupem. V čele je zatím suverénní Roman Odložilík. Po RZ6 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 34:07.8 - - - 2. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 34:29.7 +21,9 3. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 34:31.0 +23,2 4. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 34:41.6 +33,8 5. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 34:49.0 +41,2 6. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 34:49.0 +1:08,1 7. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 35:32.3 +1:24,5 8. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 35:57.1 +1:49,3 9. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX 36:17.9 +2:10,1 10. Dohnal Jan / Latif Billy Renault Clio S1600 36:35.5 +2:27,7 Výsledky po RZ 5:Stejně jako RZ4 i pětku vyhrál Karel Trněný. Druhý byl opět Roman Odložilík a na čele průběžného pořadí si už vybudouval velmi solidní náskok. K útoku zavelel i Jan Štěpánek a vrátil Orsákovi porážku z předchozí zkoušky. Díky tomu se opět posunul na bronzovou příčku. Do souboje o bednu bude chtít promluvit ještě i Valoušek, který ztrácí na čtvrtého Orsáka 6,6 vteřiny. Po RZ5 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 28:09.7 - - - 2. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 28:28.2 +18,5 3. Štěpánek Jan / Omelka Marek Škoda Octavia WRC 28:30.7 +21,0 4. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 28:32.4 +22,7 5. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 28:39.0 +29,3 6. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 28:46.9 +37,2 7. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 29:08.8 +59,1 8. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 29:26.0 +1:16,3 9. Ducháček S. / Dufek P. Mitsuubishi Lancer EVO IX 29:28.5 +1:18,8 10. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 29:45.4 +1:35,7 Výsledky po RZ 4:Rychlostní zkouška s pořadovým číslem čtyři opanoval Karel Trněný s Fabií WRC. O necelou vteřinu byl pomalejší Odložilík s Peugeotem a Další necelou vteřinu ztratil Orsák. V průběžném pořadí se posunul na bronzovou pozici Jarek Orsák, který se zřejmě začíná naplno sžívat s Fabií S2000. Z krásné dvanácté pozice musel na čtyřce odstoupit Jiří Hanák, po poruše převodovky. Po RZ4 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 23:20.8 - - - 2. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 23:35.4 +14,6 3. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 23:38.3 +17,5 4. Štěpánek Jan / Omelka Marek Škoda Octavia WRC 23:39.9 +19,1 5. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 23:47.6 +26,8 6. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 23:58.8 +38,0 7. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 24:10.7 +49,9 8. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX 24:23.6 +1:02,8 9. Ducháček S. / Dufek P. Mitsuubishi Lancer EVO IX 24:26.8 +1:06,0 10. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 24:28.7 +1:07,9 Výsledky po RZ 3:V pořadí třetí rychlostní zkoušku Vyškovského sprintu opanoval opět Roman Odložilík. Za ním se pak seřadili Peták a Orsák. Pomyslnou bednu v RZ3 tak obsadili dva Peugeoty 207 S2000 a jedna Fabia S2000. Odložilík si tak díky další vyhrané zkoušce zvýšil náskok na čele. Jinak se v pořadí na čele nic nezměnilo. Teď následuje servis a po něm ve 12:11 hodin start do druhých průjezdů dopoledními zkouškami. Po RZ3 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 17:20.3 - - - 2. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 17:31.0 +10,7 3. Štěpánek Jan / Omelka Marek Škoda Octavia WRC 17:36.2 +15,9 4. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 17:37.0 +16,7 5. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 17:40.3 +20,0 6. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 17:59.2 +38,9 7. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 18:02.6 +42,3 8. Ducháček S. / Dufek P. Mitsuubishi Lancer EVO IX 18:09.3 +49,0 9. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO IX 18:09.6 +49,3 10. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 18:09.8 +49,5
Výsledky po RZ 2:
Jan Štěpánek pilotující Škodu Octavia WRC vyhrál druhý test vyškovské soutěže a vyhoupl se na třetí místo. Jen necelou vteřinu za ním zaostal vedoucí Odložilík, který navýšil svůj náskok na čele před Petákem. Jarek Orsák, který jede poprvé s Fabií S2000 opět ztratil a začíná se na něj tlačit Valoušek. Radek Mifka byl mimo trať, stejně jako Josef Semerád, který tak vypadl s první desítky. V tomto testu soutěž skončila pro Tomáše Engeho, který odstoupil pro technickou závadu Mitsubishi Lancer Evo IX CNG.
Po RZ2 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 11:12.1 - - - 2. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 11:21.2 +9,1 3. Štěpánek Jan / Omelka Marek Škoda Octavia WRC 11:22.7 +10,6 4. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 11:24.8 +12,7 5. Valoušek P. / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 11:27.2 +15,1 6. Trněný K. / Pritzl V. Škoda Fabia WRC 11:42.0 +29,9 7. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 11:42.3 +30,2 8. Ducháček S. / Dufek P. Mitsuubishi Lancer EVO IX 11:44.9 +32,8 9. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 11:47.0 +34,9 10. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 11:48.0 +35,9
Výsledky po RZ 1:
Na start v Komořanech se dnes postavilo 109 posádek a úvod soutěže nejlépe vyšel Odložilíkovi, který všem ujel o „parník“. Druhý Peták, ztratil 7,6 s a třetí Orsák ještě 1,1 s navrch. Zatím nestačí ani WRC Štěpánka a Trněného či vždy velmi rychlý Valoušek, který se opět vrátil za volant svého mitsubishi.
Po RZ1 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Fiat Grande Punto S2000 6:13.6 - - - 2. Peták J. / Benešová A. Peugeot 207 S2000 6:21.2 +7,6 3. Orsák J. / Vajík K. Škoda Fabia S2000 6:22.3 +8,7 4. Štěpánek Jan / Omelka Marek Škoda Octavia WRC 6:24.8 +11,2 5. Valoušek P / Hrůza Z. Mitsubishi Lancer EVO IX 6:25.6 +12,0 6. Semerád J. / Niemetz R. Mitsuubishi Lancer EVO IX 6:28.8 +15,2 7. Firla L. / Dresler P. Mitsuubishi Lancer EVO VII 6:31.7 +18,1 8. Ducháček S. / Dufek P. Mitsuubishi Lancer EVO IX 6:32.9 +19,3 9. Černý J. / Kohout P. Mitsubishi Lancer EVO IX 6:36.5 +22,9 10. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX 6:36.8 +23,2
Ze startovní rampy ve Vyškově sjedou zítra dopoledne soutěžní vozy šestého podniku AutoCont MČR ve sprintrally a zdá se, že i vzhledem k počasí se dají očekávat velmi dramatické souboje.
I když předpověď počasí není příliš vlídná, dá se předpokládat, že diváky soutěž přitáhne. Na startu se objeví všichni, kteří mají šanci na výborné, ne li medailové umístění. Velkým tahákem je určitě start Jarka Orsáka (Škoda Fabia S2000) a nejen jeho. Zda se podaří klobůckému jezdci s mladoboleslavskou zbraní zvítězit, můžete sledovat s námi v online zpravodajství.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?