CÍl:Vítežem Orsák s Vajíkem. Valoušek o necelé dvě vteřiny druhý.
Technickými přejímkami prošlo 87 posádek. 77 soudobých aut, 8 historiků a dva vozy poháru mládeže v rally.
Z favoritů nechybí nikdo. Nepřijeli Brynda - nestihl opravit vůz po havárii na Kopné, Tomaštík, Novák, Křemen, Stejskal, Vrátníček, Hájek, Brázda
V okolí třebíče je zataženo 17, stupňů
První rychlostní zkouška startuje 9:23
INFO
10:27: Josef Peták odstoupil na technickou závadu v RZ3
10:26: Posádkám komplikuje závodění průtrž mračen na RZ3
10:16: Martin Hudec havaroval na RZ2, posádka nezraněna
10:10 : Josef Semerád odstupuje po RZ 2 pro poruchu poloosy
09:36 : RZ 1 zrušena z bezpečnostních důvodů
Výsledky po RZ10 CÍL
Velmi náročný závod vyhrává o minimální rozdíl Orsák. Dvoukolky opanoval Dohnal. Jeho největší konkurent Minaříka havaroval a byl odvezen na vyšetření do nemocnice. Rally dokončilo 50 posádek.
1. Orsák Jarek-Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N42. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 +1,63. Odložilík Roman - Odložilík Pavek, Peugeot 207 S2000, N4 +30,64. Enge Tomáš - Ernst Michal, Mitsubishi Lancer EVO IX CNG, N4 +1:49,25. Komárek David - Rojka Tomáš, Škoda Octavia WRC, S2 + 2:19,96. Firla Lumír - Dresler Pavel,Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 2:19,97. Mifka Radek - Plachý Tomáš, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 2:26,28. Trněný Karel - Pritzl Václav, Škoda Fabia WRC, S2 +2:26,19. Drotár Igor - Bánoci Vladimír, Škoda Octavia WRC, S2 2:43,210.Dohnal Jan - Latiff Billy, Renault Clio S1600, A6 +2:59,9
Výsledky po RZ3
Průběh RZ narušila průtrž mračen.
Zkoušku vyhrál Pavel Valoušek. Nedařilo se zde Engemu a Odložilíkovi. Na technickou závadu zde odstupuje Peták. Velmi dobže si vede Dohnal s Cliem S1600
1. Orsák Jarek-Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N42. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 +0,93. Odložilík Roman - Odložilík Pavek, Peugeot 207 S2000, N4 +4,64. Pantálek Milan - Novák Jaroslav, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 10,85. Enge Tomáš - Ernst Michal, Mitsubishi Lancer EVO IX CNG, N4 +12,46. Sýkora Jan - Škardová Martina, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 12,87. Mifka Radek - Plachý Tomáš, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 15,48. Komárek David - Rojka Tomáš, Škoda Octavia WRC, S2 + 23,99. Dohnal Jan - Latiff Billy, Renault Clio S1600, A6 +27,610. Štěpánek Jan - Omelka Marek, Škoda Octavia WRC, S2 +28,2
Výsledky po RZ2
První RZ byla zrušena. Druhá RZ byla zrušena kvůli neprůjezdné trati po havárii Martina Hudce. Ve stejné RZ odstupuje Semerád na poruchu poloosy. Vypadá to že začně pršet.
V F2 je na jedenáctém místě absolutně Dohnal s Cliem S1600. Druhý je Pohner s TypeR, třetí Matys s Citroenem C2R2MAX.
1. Orsák Jarek-Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N42. Odložilík Roman - Odložilík Pavek, Peugeot 207 S2000, N4 +2,33. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 +3,34. Enge Tomáš - Ernst Michal, Mitsubishi Lancer EVO IX CNG, N4 +6,85. Pantálek Milan - Novák Jaroslav, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 6,96. Peták Josef - Benešová Alena, Peugeot 207 S2000, N4 +7,17. Drotár Igor - Bánoci Vladimír, Škoda Octavia WRC, S2 +7,28. Sýkora Jan - Škardová Martina, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 8,29. Mifka Radek - Plachý Tomáš, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 10,510. Komárek David - Rojka Tomáš, Škoda Octavia WRC, S2 +11,5
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.