CÍl:Vítežem Orsák s Vajíkem. Valoušek o necelé dvě vteřiny druhý.
Technickými přejímkami prošlo 87 posádek. 77 soudobých aut, 8 historiků a dva vozy poháru mládeže v rally.
Z favoritů nechybí nikdo. Nepřijeli Brynda - nestihl opravit vůz po havárii na Kopné, Tomaštík, Novák, Křemen, Stejskal, Vrátníček, Hájek, Brázda
V okolí třebíče je zataženo 17, stupňů
První rychlostní zkouška startuje 9:23
INFO
10:27: Josef Peták odstoupil na technickou závadu v RZ3
10:26: Posádkám komplikuje závodění průtrž mračen na RZ3
10:16: Martin Hudec havaroval na RZ2, posádka nezraněna
10:10 : Josef Semerád odstupuje po RZ 2 pro poruchu poloosy
09:36 : RZ 1 zrušena z bezpečnostních důvodů
Výsledky po RZ10 CÍL
Velmi náročný závod vyhrává o minimální rozdíl Orsák. Dvoukolky opanoval Dohnal. Jeho největší konkurent Minaříka havaroval a byl odvezen na vyšetření do nemocnice. Rally dokončilo 50 posádek.
1. Orsák Jarek-Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N42. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 +1,63. Odložilík Roman - Odložilík Pavek, Peugeot 207 S2000, N4 +30,64. Enge Tomáš - Ernst Michal, Mitsubishi Lancer EVO IX CNG, N4 +1:49,25. Komárek David - Rojka Tomáš, Škoda Octavia WRC, S2 + 2:19,96. Firla Lumír - Dresler Pavel,Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 2:19,97. Mifka Radek - Plachý Tomáš, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 2:26,28. Trněný Karel - Pritzl Václav, Škoda Fabia WRC, S2 +2:26,19. Drotár Igor - Bánoci Vladimír, Škoda Octavia WRC, S2 2:43,210.Dohnal Jan - Latiff Billy, Renault Clio S1600, A6 +2:59,9
Výsledky po RZ3
Průběh RZ narušila průtrž mračen.
Zkoušku vyhrál Pavel Valoušek. Nedařilo se zde Engemu a Odložilíkovi. Na technickou závadu zde odstupuje Peták. Velmi dobže si vede Dohnal s Cliem S1600
1. Orsák Jarek-Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N42. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 +0,93. Odložilík Roman - Odložilík Pavek, Peugeot 207 S2000, N4 +4,64. Pantálek Milan - Novák Jaroslav, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 10,85. Enge Tomáš - Ernst Michal, Mitsubishi Lancer EVO IX CNG, N4 +12,46. Sýkora Jan - Škardová Martina, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 12,87. Mifka Radek - Plachý Tomáš, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 15,48. Komárek David - Rojka Tomáš, Škoda Octavia WRC, S2 + 23,99. Dohnal Jan - Latiff Billy, Renault Clio S1600, A6 +27,610. Štěpánek Jan - Omelka Marek, Škoda Octavia WRC, S2 +28,2
Výsledky po RZ2
První RZ byla zrušena. Druhá RZ byla zrušena kvůli neprůjezdné trati po havárii Martina Hudce. Ve stejné RZ odstupuje Semerád na poruchu poloosy. Vypadá to že začně pršet.
V F2 je na jedenáctém místě absolutně Dohnal s Cliem S1600. Druhý je Pohner s TypeR, třetí Matys s Citroenem C2R2MAX.
1. Orsák Jarek-Vajík Karel, Mitsubishi Lancer EVO IX, N42. Odložilík Roman - Odložilík Pavek, Peugeot 207 S2000, N4 +2,33. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 +3,34. Enge Tomáš - Ernst Michal, Mitsubishi Lancer EVO IX CNG, N4 +6,85. Pantálek Milan - Novák Jaroslav, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 6,96. Peták Josef - Benešová Alena, Peugeot 207 S2000, N4 +7,17. Drotár Igor - Bánoci Vladimír, Škoda Octavia WRC, S2 +7,28. Sýkora Jan - Škardová Martina, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 8,29. Mifka Radek - Plachý Tomáš, Mitsubishi Lancer EVO IX, N4 + 10,510. Komárek David - Rojka Tomáš, Škoda Octavia WRC, S2 +11,5
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?