Třetí podnik Mezinárodního mistrovství České republiky s názvem Rallye Český Krumlov začne v pátek odpoledne speciální diváckou rychlostní zkouškou v areálu českobudějovického výstaviště. Prvenství bude obhajovat úřadující český mistr Roman Kresta.
Čtyřnásobný vítěz Rallye Český Krumlov patří i tentokrát k největším favoritům, na startu nebude chybět ani jeho největší konkurent Václav Pech, který na něj v průběžném pořadí šampionátu ztrácí 14 bodů. "V loňském roce jsme tady dokázali zvítězit a ani letos nestartujeme s nižším cílem. Budeme se snažit o zisk co jak největšího množství bodů do klasifikace a věříme, že po víkendu budeme moci naše vystoupení hodnotit kladně," uvedl Kresta
V páteční úvodní etapě jezdci musejí absolvovat pět měřených úseků o délce 72,34 kilometru. Vítěz závodu se objeví cílové rampě v Jelení Zahradě v Českém Krumlově v sobotu po 16. hodině.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?