Blíží se Rally Český Krumlov, soutěž, která je považována za první klasickou jarní soutěž u nás. Proto jsme se rozhodli v souvislosti s touto rally pro vás připravit Velkou jarní soutěž RallyZone.CZ.
Soutěž bude probíhat přesně týden. Začne v pondělí 11. května o půlnoci a ukončena bude o týden později, v neděli 17. května v osm hodin večer. Po skončení soutěže hned vylosujeme ze správných odpovědí deset výherců a těm zašleme poštou trička s logem našeho serveru.Jak už bylo zmíněno v úvodu – blíží se Rally Český Krumlov a proto se i naše jediná soutěžní otázka bude týkat právě tohoto závodu. Tady je soutěžní otázka:Ve kterém roce zvítězil Roman Kresta na Rally Český Krumlov poprvé a s jakým to bylo vozem?Otázka je jasná, tak přistupme k pravidlům soutěže.Pravidla soutěže:1. Každý soutěžící může poslat jen jeden e-mail s odpovědí. 2. Soutěž odstartuje v pondělí 11.5. v 00:00 hodin a ukončena bude v neděli 17.5. ve 20:00 hodin.3. Platné budou jen ty e-maily, ve kterých bude kromě tipu uvedeno i jméno a adresa tipujícího. Krom toho je třeba také připojit velikost trička kterou v případě výhry požadujete. Lze volit z velikostí L, XL a XXL.4. Vylosovaným výhercům zašleme e-mailem informaci o tom, že vyhráli a automaticky jim bude odesláno tričko českou poštou. 5. Jména všech deseti vylosovaných zveřejníme na našich stránkách hned po losování. 6. Své odpovědi zasílejte ve tvaru – rok prvního vítězství a vůz (př. 1989, Trabant T601)7. Své tipy posílejte na adresu soutez@rallyzone.cz a jako předmět zprávy napište "jarní soutěž".Jako malou nápovědu ještě přidáváme odkaz na oficiální stránky Rally Český Krumlov: www.rallyekrumlov.czTolik k soutěži a už se těšíme na vaše odpovědi.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.