Blíží se Rally Český Krumlov, soutěž, která je považována za první klasickou jarní soutěž u nás. Proto jsme se rozhodli v souvislosti s touto rally pro vás připravit Velkou jarní soutěž RallyZone.CZ.
Soutěž bude probíhat přesně týden. Začne v pondělí 11. května o půlnoci a ukončena bude o týden později, v neděli 17. května v osm hodin večer. Po skončení soutěže hned vylosujeme ze správných odpovědí deset výherců a těm zašleme poštou trička s logem našeho serveru.Jak už bylo zmíněno v úvodu – blíží se Rally Český Krumlov a proto se i naše jediná soutěžní otázka bude týkat právě tohoto závodu. Tady je soutěžní otázka:Ve kterém roce zvítězil Roman Kresta na Rally Český Krumlov poprvé a s jakým to bylo vozem?Otázka je jasná, tak přistupme k pravidlům soutěže.Pravidla soutěže:1. Každý soutěžící může poslat jen jeden e-mail s odpovědí. 2. Soutěž odstartuje v pondělí 11.5. v 00:00 hodin a ukončena bude v neděli 17.5. ve 20:00 hodin.3. Platné budou jen ty e-maily, ve kterých bude kromě tipu uvedeno i jméno a adresa tipujícího. Krom toho je třeba také připojit velikost trička kterou v případě výhry požadujete. Lze volit z velikostí L, XL a XXL.4. Vylosovaným výhercům zašleme e-mailem informaci o tom, že vyhráli a automaticky jim bude odesláno tričko českou poštou. 5. Jména všech deseti vylosovaných zveřejníme na našich stránkách hned po losování. 6. Své odpovědi zasílejte ve tvaru – rok prvního vítězství a vůz (př. 1989, Trabant T601)7. Své tipy posílejte na adresu soutez@rallyzone.cz a jako předmět zprávy napište "jarní soutěž".Jako malou nápovědu ještě přidáváme odkaz na oficiální stránky Rally Český Krumlov: www.rallyekrumlov.czTolik k soutěži a už se těšíme na vaše odpovědi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?