Nejmenší adepti motorsportu si mohou vyzkoušet opravdovou závodní motokáru
50. ročník Barum rally přináší mnoho doprovodných programů a událostí. V jejich rámci se nezapomíná ani na nejmladší adepty motoristického sportu. Ti budou mít letos jedinečnou možnost se seznámit se závodními motokárami jako prvním stupněm motoristického sportu. Pod dohledem a s radami zkušených instruktorů si budou moci zájemci mezi pěti až jedenácti lety nejen prohlédnout, ale i vyzkoušet skutečnou jízdu s motokárou třídy Easykart.
Hlavním instruktorem bude zkušený motokárový jezdec Michal Jílek, patronem Kateřina Trojanová, trojnásobná držitelka ceny Elišky Junkové pro nejlepší závodní jezdkyni České republiky. Asistovat jim budou také dva mladí závodníci, Karolína Vančíková loňská vítězka kategorie P1 Easykart 100 a Tomáš Vančík, vítěz kategorie P3 Easykart 60. V rámci akce proběhnou exhibiční jízdy mistra České republiky Dominika Javůrka s motokárou královské třídy KZ2, která zrychluje z 0 na 100 km prakticky stejně rychle jako vozy Formule 1. Všichni malí účastníci obdrží na památku malou sadu dárků.
Akce se uskuteční na parkovišti u křižovatky zlínské Třídy Tomáš Bati s ulicí Gahurova (u Flipu) v pátek 26. srpna od 11 do 16 hodin a v sobotu od 10 do 13 hodin. Protože Barum rally se jede letos popadesáté, připravili jsme na každý den pro prvních padesát návštěvníků jako suvenýr triko partnerů celé akce. Zveme v pátek nebo sobotu k návštěvě všechny malé budoucí závodní piloty i jejich rodiče.
PR, Jiří Šteg
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.