Auto klub Barum Zlín ve spolupráci s agenturou ZLIN PRESS production vyhlašují při příležitosti 50. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2021 opět tradiční fotosoutěž.
PODMÍNKY SOUTĚŽE: Fotosoutěž je vypsána ve společné kategorii pro profesionální fotoreportéry i fotoamatéry. Každý z autorů se může soutěže zúčastnit v jedné vypsané kategorii – digitální fotografie. Přijímány budou jen snímky ve formátu JPG, každý autor může zaslat maximálně pět fotografií v každé kategorii.
PRAVIDLA PRO KATEGORII – DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE: Každý autor může poslat pouze 5 digitálních fotografií, maximální rozlišení jedné fotografie: 1600 * 1200, maximální velikost jedné fotografie: 2 MB, povolený formát digitální fotografie: JPEG. Přesné instrukce (+ formulář na přihlášení do soutěže a odeslání fotek) najdete na internetové adrese www.CzechRally.com/fotosoutez
CENY: V hodnocené kategorii budou uděleny tři ceny v podobě finanční hotovosti (1 500 – 1 000 – 500 Kč), dále věcné a propagační ceny s motoristickou tématikou. Podle úrovně soutěžních příspěvků mohou být uděleny dvě stejné ceny, případně některá cena nemusí být udělena.
Uzávěrka soutěže: 26. září 2021
Příspěvky zaslané do soutěže budou hodnoceny odbornou porotou. Výsledky soutěže a oceněné práce budou zveřejněny v oficiálním programu 51. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2022 a na internetových serverech. Zaslané fotografie se stávají majetkem vyhlašovatele soutěže, který si vyhrazuje právo je volně použít v rámci vyhodnocení Barum Czech Rally Zlín 2021 a při přípravě příštího ročníku Dalši informace naleznete na www.czechrally.com a nezapomeňte barumku sledovat také na oficiálních profilech facebooku, instagramu a twitteru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?