Futures Contproduct Rally Team na závěr sezony posílil Ondřej Bisaha

Rally Morava (CZE)
Rally Morava (CZE), foto: Jakub Daniel Machálek, RallyZone.cz
RallyZone.cz 13. prosince 2020 13:28
Sdílej:

Dvě posádky závodního týmu Futures Contproduct Rally Team absolvovaly v letošní paralyzované sezoně všechny závody Rallysprint série. Nechyběly ani na závěrečné Futures Contproduct Rally Morava, kde řady tohoto týmu posílila ještě jedna prestižní posádka.

Touto posilou byli Ondřej Bisaha s Petrem Těšínským s vozem Hyundai i20 R5, kteří do Rally Morava vstupovali se startovním číslem 1 na dveřích. Od začátku závěrečné soutěže sezony s centrem ve Šternberku bojovali na čele výsledkové tabulky. Usadili se na průběžném druhém místě, o které ale přišli v poslední rychlostní zkoušce vinou defektu. Defekt znamenal pro Bisahu odsun na nepopulární čtvrtou příčku. „S výsledkem jsem relativně nespokojen, a to zejména z důvodu, že jsme jeli kvůli chybě v komunikaci od začátku s nevhodným nastavením. Nicméně to byl velmi hezký závod, těžký a pravděpodobně asi nejrozbitější v letošním kalendáři. Že jsme se na čele tahali o desetiny vypovídá o tom, že se jelo hodně rychle,“ hodnotil Rally Morava Ondřej Bisaha.

Posádka Michal Horák – Ivan Horák letos absolvovala svou premiérovou sezonu s vozem specifikace R5, konkrétně s Fordem Fiesta R5. Na Rally Morava syn a otec Horákovi zaznamenali svůj dosud nejlepší výsledek, když obsadili po úctyhodném výkonu sedmou příčku absolutního pořadí. Celou sezonu dokončili bez odstoupení, což také podtrhuje kvalitu přípravy Fordu Fiesta R5 týmem BSH Racing.

Třetím z týmu Futures Contproduct byl na závěrečném podniku sezony Tomáš Knápek s Opelem Adam R2. Ten ale soutěž nedokončil poté, co poškodil zavěšení svého vozu ve třetí rychlostní zkoušce.

„Letos jsme si chtěli vyzkoušet, zda na závodění na nejvyšší úrovni vůbec máme a jestli se nám to bude líbit. Poměrně velkým zklamáním pro nás je třída 6, ve které jsme chtěli s naším Opelem Adam R2 bojovat o titul v Rallysprint sérii. Tomu jsme se bohužel ani nepřiblížili. Naopak nad očekávání pozitivně hodnotím Michala Horáka s Fordem Fiesta R5. Kluci si na techniku rychle zvykli a závod od závodu se zlepšovali,“ řekl k letošní sezoně manažer týmu Futures Contproduct, Milan Korčák.

Tým Futures Contproduct se už nyní pilně připravuje na nadcházející sezonu, která proběhne, doufejme, v lepším duchu než ta letošní.

Lukáš Chum

Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.