Německý Oschersleben přinesl jeden z nejnapínavějších závodů letošního roku, vítězství Maserati a povzbudivý výsledek pro domácí posádku s Corvettou.
Vítěz GT1: Fabio Babini, č. 10 Vitaphone Maserati MC12:Jsem moc šťastný z mého prvního vítězství v tomto roce. Je to po nedokončeném závodě ve Spa důležité pro mne i pro Thomase. Auto bylo perfektní po celý závod, bylo snadné zajíždět nejrychlejší kola a předjíždět ostatní auta.Vítěz GT1: Thomas Biagi, č. 10 Vitaphone Maserati MC12:Musím říct, že jsem šťastný. Vyhrál jsem tu i v roce 2003. Tým, auto i pneumatiky Pirelli dnes pracovali výborně. Zabojoval jsem si s Corvettou, jednou jsem je předjel. Byl jsem rozhodnutý jít do toho tvrdě a nenechat tam moc místa.
2.v GT1: Andrea Bertolini, č. 15 JMB Maserati MC12:Byl to pro nás po startu z osmého místa neuvěřitelný závod. Cítím se skoro jako vítěz. S Karlem teď máme velmi pěkný vedení v průběžném pořadí, to je příjemné. Je to fantastický výsledek, hlavně když uvážíme, že jsme vezli 100kg navíc!2. v GT1: Karl Wendlinger, č. 15 JMB Maserati MC12:V první jízdě jsem se zdržel za pomalejšími vozy a tady předjíždění zrovna jednoduché není. Proto mě tým raději zavolal dříve, potom jsme měli trať volnou. Auto i pneumatiky byli velmi konzistentní po celý závod. To nám umožnilo tlačit až do konce a dostat pod tlak Corvettu. Dvě kola před cílem se mi podařilo Kumpena předjet.
3. v GT1: Mike Hezemans, č. 6 GLPK Corvette C5-R:Našim problémem byly pneumatiky. Postrádali jsme grip, tak jsme museli použít nejměkčí směs. Pneumatiky tak byly dobré na začátku každého stintu, ale ke konci byly hrozné. Bert navíc dostal ránu od Porsche, které před ním dělalo hodiny. Měli jsme potom poničený předek, ale na vině byly pouze pneumatiky.
Vítěz GT2: Tim Sugden, č. 88 GruppeM Porsche 996:Na startu jsem chtěl dostat pár aut mezi sebe a Mika. Když se mi to podařilo, stačilo ujíždět a zvětšovat náskok až do první zastávky. Jsme moc rádi, že jsme si zajistili prvenství v konečném pořadí týmů. Je to zásluha výborné práce celého týmu po celý rok.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?