Německý Oschersleben přinesl jeden z nejnapínavějších závodů letošního roku, vítězství Maserati a povzbudivý výsledek pro domácí posádku s Corvettou.
Vítěz GT1: Fabio Babini, č. 10 Vitaphone Maserati MC12:Jsem moc šťastný z mého prvního vítězství v tomto roce. Je to po nedokončeném závodě ve Spa důležité pro mne i pro Thomase. Auto bylo perfektní po celý závod, bylo snadné zajíždět nejrychlejší kola a předjíždět ostatní auta.Vítěz GT1: Thomas Biagi, č. 10 Vitaphone Maserati MC12:Musím říct, že jsem šťastný. Vyhrál jsem tu i v roce 2003. Tým, auto i pneumatiky Pirelli dnes pracovali výborně. Zabojoval jsem si s Corvettou, jednou jsem je předjel. Byl jsem rozhodnutý jít do toho tvrdě a nenechat tam moc místa.
2.v GT1: Andrea Bertolini, č. 15 JMB Maserati MC12:Byl to pro nás po startu z osmého místa neuvěřitelný závod. Cítím se skoro jako vítěz. S Karlem teď máme velmi pěkný vedení v průběžném pořadí, to je příjemné. Je to fantastický výsledek, hlavně když uvážíme, že jsme vezli 100kg navíc!2. v GT1: Karl Wendlinger, č. 15 JMB Maserati MC12:V první jízdě jsem se zdržel za pomalejšími vozy a tady předjíždění zrovna jednoduché není. Proto mě tým raději zavolal dříve, potom jsme měli trať volnou. Auto i pneumatiky byli velmi konzistentní po celý závod. To nám umožnilo tlačit až do konce a dostat pod tlak Corvettu. Dvě kola před cílem se mi podařilo Kumpena předjet.
3. v GT1: Mike Hezemans, č. 6 GLPK Corvette C5-R:Našim problémem byly pneumatiky. Postrádali jsme grip, tak jsme museli použít nejměkčí směs. Pneumatiky tak byly dobré na začátku každého stintu, ale ke konci byly hrozné. Bert navíc dostal ránu od Porsche, které před ním dělalo hodiny. Měli jsme potom poničený předek, ale na vině byly pouze pneumatiky.
Vítěz GT2: Tim Sugden, č. 88 GruppeM Porsche 996:Na startu jsem chtěl dostat pár aut mezi sebe a Mika. Když se mi to podařilo, stačilo ujíždět a zvětšovat náskok až do první zastávky. Jsme moc rádi, že jsme si zajistili prvenství v konečném pořadí týmů. Je to zásluha výborné práce celého týmu po celý rok.
Foto: Auto News Network
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.