Prohlášení jezdců po závodě

Babini/Biagi
Babini/Biagi, foto: www.auto-news.cz | Michal Příhoda
Karel Bařina 29. srpna 2005 10:39
Sdílej:

Německý Oschersleben přinesl jeden z nejnapínavějších závodů letošního roku, vítězství Maserati a povzbudivý výsledek pro domácí posádku s Corvettou.

Vítěz GT1: Fabio Babini, č. 10 Vitaphone Maserati MC12:Jsem moc šťastný z mého prvního vítězství v tomto roce. Je to po nedokončeném závodě ve Spa důležité pro mne i pro Thomase. Auto bylo perfektní po celý závod, bylo snadné zajíždět nejrychlejší kola a předjíždět ostatní auta.Vítěz GT1: Thomas Biagi, č. 10 Vitaphone Maserati MC12:Musím říct, že jsem šťastný. Vyhrál jsem tu i v roce 2003. Tým, auto i pneumatiky Pirelli dnes pracovali výborně. Zabojoval jsem si s Corvettou, jednou jsem je předjel. Byl jsem rozhodnutý jít do toho tvrdě a nenechat tam moc místa.

2.v GT1: Andrea Bertolini, č. 15 JMB Maserati MC12:Byl to pro nás po startu z osmého místa neuvěřitelný závod. Cítím se skoro jako vítěz. S Karlem teď máme velmi pěkný vedení v průběžném pořadí, to je příjemné. Je to fantastický výsledek, hlavně když uvážíme, že jsme vezli 100kg navíc!2. v GT1: Karl Wendlinger, č. 15 JMB Maserati MC12:V první jízdě jsem se zdržel za pomalejšími vozy a tady předjíždění zrovna jednoduché není. Proto mě tým raději zavolal dříve, potom jsme měli trať volnou. Auto i pneumatiky byli velmi konzistentní po celý závod. To nám umožnilo tlačit až do konce a dostat pod tlak Corvettu. Dvě kola před cílem se mi podařilo Kumpena předjet.

3. v GT1: Mike Hezemans, č. 6 GLPK Corvette C5-R:Našim problémem byly pneumatiky. Postrádali jsme grip, tak jsme museli použít nejměkčí směs. Pneumatiky tak byly dobré na začátku každého stintu, ale ke konci byly hrozné. Bert navíc dostal ránu od Porsche, které před ním dělalo hodiny. Měli jsme potom poničený předek, ale na vině byly pouze pneumatiky.

Vítěz GT2: Tim Sugden, č. 88 GruppeM Porsche 996:Na startu jsem chtěl dostat pár aut mezi sebe a Mika. Když se mi to podařilo, stačilo ujíždět a zvětšovat náskok až do první zastávky. Jsme moc rádi, že jsme si zajistili prvenství v konečném pořadí týmů. Je to zásluha výborné práce celého týmu po celý rok.

Foto: Auto News Network

Témata:
Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.