Nový výkonný ředitel McLarenu Zak Brown se netají přáním vrátit se se svým týmem zpět do vytrvalostních závodů Le Mans.
Stáj z Wokingu ve 24hodinovém závodě naposledy sbírala vavříny v roce 1995, kdy J. J. Lehto, Masanori Sekija a Yannick Dalmas triumfovali s vozem F1 GTR. McLaren pak v této sérii pokračoval až do roku 1998.
Brownovi by návrat do ní seděl k myšlence lepší propagace McLarenu, který vyrábí i silniční vozidla: "Le Mans jsme vyhráli a závod je součástí naší historie. A k mé práci patří i rozhodování o tom, kdy by značka McLaren měla závodit."
Více podrobností o aktuálních možnostech a dlouhodobých plánech McLarenu najdete zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?