MENX přesunul svůj zájem k LMES a Le Mans

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.auto-news.cz
Daniel Šupa 25. března 2005 10:30
Sdílej:

Český tým nasadí v letošní sezoně vůz Ferrari F550 Maranello ve všech závodech evropského šampionátu.

Sérii tvoří pět závodů ve Spa, Monze, Silverstone, Nürburgringu a Istanbulu. Vrcholným podnikem sezony 2005 bude start v prestižním závodě 24h Le Mans. Vedle toho bude MENX s Robertem Perglem závodit i ve Ferrari Challenge. I nadále bude stáj spolupracovat s Tomášem Engem, který vůz velmi dobře zná ze svého působení v ALMS v roce 2003. „Enge bude s týmem startovat v závodech, které nekolidují s jeho angažmá v IndyCar. Nemůže proto nastoupit v Silverstone, kde ho nahradí holandský jezdec Peter Kox, který má s vozem rovněž rozsáhlé zkušenosti,“ odpověděl na dotaz našeho serveru Jiří Rozkošný z týmu MENX. Předmětné Ferrari v minulých sezonách nasazovala samotná společnost Prodrive (jež ho pro Ferrari připravuje) a z FIA GT dobře známý špičkový tým BMS Scuderia Italia. Foto: Auto News Network
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.