Noc šampionů ve znamení obleků a kravat

Lehto - Atherton - Werner
Lehto - Atherton - Werner, foto: ALMS/Rick Dole
Daniel Šupa 21. listopadu 2004 23:11
Sdílej:

Závodní kombinézy s oblečení s logy sponzorů byly pro slavnostní ceremoniál odloženy.

Piloti, manažeři, vlastníci týmů i osobnosti seriálu ALMS, všichni se sešli při slavnostním ukončení sezony 2004 v Laguna Seca v oblecích a večerních šatech. Za prvenství v hodnocení jezdců získali ceny Lehto s Wernerem (LMP1), Ian James (LMP2), Fellows s O'Connellem (GTS) a Bernhard (GT). V hodnocení týmů pak Dave Maraj (ADT Champion - LMP1), John Macaluso (Miracle Motorsports - LMP2), Gary Pratt (Corvette Racing - GTS) a Alex Job (Alex Job Racing - GT). Corvette Racing byl vůbec úspěšným týmem. Fellows s O'Connellem získali druhý titul v řadě, Fellows dokonce třetí. Chevrolet pak čtvrtý titul po sobě a Dough Fehan, šéf programu Corvette u GM, obdržel jednu ze dvou cen, kterou udělovala veřejnost. Fehan získal prestižní Cenu fanoušků. Ron Fellows se u mikrofonu objevil dvakrát, vyhrál totiž ještě druhou cenu fanoušků - Nejoblíbenější jezdec. Michelin získal cenu za celkový triumf ve třídě LMP1 a GTS i GT. Vítěze třídy LMP2 obouvalo italské Pirelli. Audi si připsalo díky R8 další, již pátý titul a Porsche taktéž pátý triumf ve třídě GT. V GTS zvítězil Chevrolet z koncernu General Motors a Lola ve třídě LMP2. Ian James byl vyhlášen nejlepším debutantem seriálu sezony 2004 a rozdávaly se ještě prémie za Pole position. Obdrželi je James Weaver (LMP1), Clint Field (LMP2), Romain Dumas (GT) a Oliver Beretta s Olivierem Gavinem (GTS). Foto: ALMS / Rick Dole
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?