Cílem soukromé stáje s posádkou Verdon-Roe / Derbyshire / Campbell-Walter / Snowdon bylo dokončit.
„Opravdu si nejsem jistý tím, co se stalo a budeme se po tom muset teprve podívat,“ prohlásil těsně po nehodě Campbell-Walter. „Unikal nám mírně olej, ale nevím, zda bylo příčinou problémů při brždění právě toto. Těžko říci, zda byly příčinou nehody zablokovaná kola a nebo došlo k poškození zadní nápravy až v důsledku havárie.“ „Jsem opravdu zklamaný, věděli jsme, že na vítězství nemáme, ale bylo by úspěchem závod dokončit,“ dodal závěrem bývalý pilot továrního týmu Lister Racing. Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?