Týmy ALMS se připravují po úvodním závodě v Sebringu k startu v Mid-Ohio již o tomto víkendu.
„Jezdil jsem zde seriál CART s velmi silným vozem a Audi je srovnatelné, takže nemám žádné obavy,“ věří si do závodu expilot F1 Lehto. Hlavním konkurentem v boji o vítězství by měly být Loly stáje Dyson Racing s dvojicemi Weaver/Leitzinger a Wallace/Dyson. Loly v kvalifikaci pro Sebring Audi R8 konkurovaly, ale v závodě již krok držet nestačily. „Výsledky našich testů jsou povzbudivé, oba vozy jsou pod kvalifikačním časem Audi z roku 2002. Nyní bylo chladnější počasí, takže by to mohlo být ještě lepší,“ říká šéf stáje Rob Dyson. Ve třídě GTS bude debutoval Lamborghini Murcielago stáje Krohn-Barbour Racing s Brabhamem a Koxem za volantem. „S továrním Corvette Racing se nemůžeme měřit co do finančních ani materiálových zdrojů, ale dali jsme v naší stáji dohromady maximum nadšení a zkušeností. Máme nejlepší piloty a vůz s obrovským potenciálem,“ slibuje Dick Barbour. Corvetty získaly v Le Mans ve své třídě double a jsou hlavními favority i v Mid-Ohio. Dalším debutem je nasazení Panoz Esperante třídy GT o kterém jsme vás již informovali v předcházející zprávě. Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?