Týmy ALMS se připravují po úvodním závodě v Sebringu k startu v Mid-Ohio již o tomto víkendu.
„Jezdil jsem zde seriál CART s velmi silným vozem a Audi je srovnatelné, takže nemám žádné obavy,“ věří si do závodu expilot F1 Lehto. Hlavním konkurentem v boji o vítězství by měly být Loly stáje Dyson Racing s dvojicemi Weaver/Leitzinger a Wallace/Dyson. Loly v kvalifikaci pro Sebring Audi R8 konkurovaly, ale v závodě již krok držet nestačily. „Výsledky našich testů jsou povzbudivé, oba vozy jsou pod kvalifikačním časem Audi z roku 2002. Nyní bylo chladnější počasí, takže by to mohlo být ještě lepší,“ říká šéf stáje Rob Dyson. Ve třídě GTS bude debutoval Lamborghini Murcielago stáje Krohn-Barbour Racing s Brabhamem a Koxem za volantem. „S továrním Corvette Racing se nemůžeme měřit co do finančních ani materiálových zdrojů, ale dali jsme v naší stáji dohromady maximum nadšení a zkušeností. Máme nejlepší piloty a vůz s obrovským potenciálem,“ slibuje Dick Barbour. Corvetty získaly v Le Mans ve své třídě double a jsou hlavními favority i v Mid-Ohio. Dalším debutem je nasazení Panoz Esperante třídy GT o kterém jsme vás již informovali v předcházející zprávě. Foto: Audi Sport Press
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?