BRNO - ZÁVOD; Přestože v Adrii vítězný Aston Martin vedl polovinu závodu, ceny pro vítěze získalo Maserati stáje Vitaphone. O výsledcích se rozhodovalo dokonce v posledním kole.
Vítěz kvalifikace Bartels na startu zaváhal, čehož využil Karl Wendlinger v Aston Martinu. Rychlejší Bartels se snažil získat vedení zpět do svých rukou, ale při útoku v šestnáctém kole neuspěl a po vletu mimo dráhu klesl za bodované pozice.
V tu chvíli třetí Corvette pilotovaný Hezemansem horkou chvilkou ztratil také. Rakušan na čele zvýšil náskok, ale jeho týmový kolega Sharp nedokázal odolat útoku Ramose, jenž vystřídal Montanariho ve druhém voze Maserati týmu Vitaphone. Ramos nakonec zvýšil náskok v cíli na 17 vteřin. Druhý dojel Aston Martin týmu JetAlliance dvojice Wendlinger / Sharp.
O třetí příčku byl sveden boj až do posledních metrů. Výborně se dařilo na brněnském okruhu znovu Lamborghini stáje Reiter. Koxovi patřila třetí pozice ještě čtyři kola před cílem. Prasklá pneumatika ho však poslala do boxů a mimo stupně vítězů. Třetí místo tak připadlo Playteam Maserati pilotovanému Bertolinim s Piccinim, ale v posledním kole neodolali mohutnému finiši Kumpena se starším Corvette C5R týmu Carsport.
Dnešní výsledek ještě více vyrovnal situaci v čele tabulky průběžného pořadí. Se stejným počtem bodů jsou na prvním místě hned tři jezdci, shodou okolností všechno Italové - Piccini, Bertolini a Biagi.
Tomáši Engemu se ani dnes nedařilo lépe, podrobnější vysvětlení přineseme v samostatném článku.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?