BRNO - ZÁVOD; Přestože v Adrii vítězný Aston Martin vedl polovinu závodu, ceny pro vítěze získalo Maserati stáje Vitaphone. O výsledcích se rozhodovalo dokonce v posledním kole.
Vítěz kvalifikace Bartels na startu zaváhal, čehož využil Karl Wendlinger v Aston Martinu. Rychlejší Bartels se snažil získat vedení zpět do svých rukou, ale při útoku v šestnáctém kole neuspěl a po vletu mimo dráhu klesl za bodované pozice.
V tu chvíli třetí Corvette pilotovaný Hezemansem horkou chvilkou ztratil také. Rakušan na čele zvýšil náskok, ale jeho týmový kolega Sharp nedokázal odolat útoku Ramose, jenž vystřídal Montanariho ve druhém voze Maserati týmu Vitaphone. Ramos nakonec zvýšil náskok v cíli na 17 vteřin. Druhý dojel Aston Martin týmu JetAlliance dvojice Wendlinger / Sharp.
O třetí příčku byl sveden boj až do posledních metrů. Výborně se dařilo na brněnském okruhu znovu Lamborghini stáje Reiter. Koxovi patřila třetí pozice ještě čtyři kola před cílem. Prasklá pneumatika ho však poslala do boxů a mimo stupně vítězů. Třetí místo tak připadlo Playteam Maserati pilotovanému Bertolinim s Piccinim, ale v posledním kole neodolali mohutnému finiši Kumpena se starším Corvette C5R týmu Carsport.
Dnešní výsledek ještě více vyrovnal situaci v čele tabulky průběžného pořadí. Se stejným počtem bodů jsou na prvním místě hned tři jezdci, shodou okolností všechno Italové - Piccini, Bertolini a Biagi.
Tomáši Engemu se ani dnes nedařilo lépe, podrobnější vysvětlení přineseme v samostatném článku.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?