ADRIA - KVALIFIKACE; Noční závody jsou lákavou možností pro závody monopostů, která se zatím provozuje pouze v USA na oválech. Sportovní prototypy a vozy třídy GT se účastní nočních podniků na 12 nebo 24 hodin tradičně a jsou k tomu vybaveny reflektory.
Šampionát FIA GT sáhl po možnosti pořádat i své krátké dvouhodinové závody pod rouškou tmy poprvé nyní v italské Adrii. Závod se tak koná netradičně už dnes večer.
Nejlepší pozici na startovním roštu si v kvalifikačním boji zajistil Karl Wendlinger z týmu Jetallienace, který startuje ve dvojici s Ryanem Sharpem s vozem Aston MartinDBR9.
Vedle něj do první řady letmého startu se postaví Maserati MC12 Ramose a Montanariho.
Vítězové posledního závodu ve Spa Deletraz s Hezemansem zajeli s jejich Corvette C6R třetí čas.
Výsledky kvalifikace
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?