24h SPA FRANCORCHAMPS: Další ročník jednoho z těch slavnějších závodů světa, kterým 24 hodin ve Spa-Francorchamps právem je, máme za sebou a výsledky jsou známé.
Na vítěze zde v 6. podniku letošního mistrovství FIA GT letos čekalo 532 kol po 7.004 km dlouhé trati v lázeňském městě Spa-Francorchamps, což nejlépe zvládla posádka s vozem č. 5 týmu Carsport Holland Corvette C6-R, kde se za volantem střídali piloti Deletraz, Hezemans, Fässler a Gollin.
Zvítězili před dlouhodobým lídrem závodu posádkou č. 1 Vitaphone Maserati MC 12 s členy posádky Bartels, Biagi, van de Poele a Lamy, kteří ztratili jedno kolo po výletu mimo trať jedinou hodinu před cílem závodu. Místní oblíbenci s vozem Corvette C5R týmu PK Carsport (Kumpen, Longin, Bouvy a Mollekens), skončili nakonec třetí.
Ve třídě GT2 překvapivě zvítězila stáj BMS Scuderia Italia s vozem Porsche 997 GT3 RSR a jezdci Collard, Malucelli a Lieb. Česká posádka Enge – Janiš závod nedokončila, více v prohlášení týmu. Výsledky 24 hodin SPA-FRANCORCHAMPS 2007
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.