24h SPA FRANCORCHAMPS: Další ročník jednoho z těch slavnějších závodů světa, kterým 24 hodin ve Spa-Francorchamps právem je, máme za sebou a výsledky jsou známé.
Na vítěze zde v 6. podniku letošního mistrovství FIA GT letos čekalo 532 kol po 7.004 km dlouhé trati v lázeňském městě Spa-Francorchamps, což nejlépe zvládla posádka s vozem č. 5 týmu Carsport Holland Corvette C6-R, kde se za volantem střídali piloti Deletraz, Hezemans, Fässler a Gollin.
Zvítězili před dlouhodobým lídrem závodu posádkou č. 1 Vitaphone Maserati MC 12 s členy posádky Bartels, Biagi, van de Poele a Lamy, kteří ztratili jedno kolo po výletu mimo trať jedinou hodinu před cílem závodu. Místní oblíbenci s vozem Corvette C5R týmu PK Carsport (Kumpen, Longin, Bouvy a Mollekens), skončili nakonec třetí.
Ve třídě GT2 překvapivě zvítězila stáj BMS Scuderia Italia s vozem Porsche 997 GT3 RSR a jezdci Collard, Malucelli a Lieb. Česká posádka Enge – Janiš závod nedokončila, více v prohlášení týmu. Výsledky 24 hodin SPA-FRANCORCHAMPS 2007
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?