24h SPA FRANCORCHAMPS – KVALIFIKACE: Mike Hezemans jen pět minut před koncem kvalifikace zajel čisté kolo a časem 2:14,554 zajistil týmu Carsport s vozem Corvette C6.R Pole position.
Skvěle využil příležitosti a posunul se na první pozici před své konkurenty s vozem č. 33 Jetalliance Aston Martin DBR9. Pro slavný 24 hodinový závod se jedou 3 kvalifikace a my nyní píšeme o poslední z nich. Vůz Mike Hezemanse byl tak jediným, který v poslední části zaznamenal posun v před, i když jen o jedno místo, zato o to cennější.
Důležité je připomenout, že většina týmu do poslední 45 minutové části ani nenastoupila a už připravovala své vozy na závod.
V kategorii GT2 získala Pole position posádka č. 51 AF Corse Motorola Ferrari F430.
Výsledky kvalifikace na 24 hodinový závod ve Spa-Francorchamps
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?