OSCHERSLEBEN - ZÁVOD; Dvojice Kumpen/Longin pilotující Chevrolet Corvette C5 stáje PK Carsport využila výhody pole position k zisku dominantního vítězství. Vedení závodu však po šetření výsledky v cíli změnilo.
Stárnoucí vůz Corvette C5 prokázal před stěžejním vytrvalostním závodem sezony, dvacetičtyřhodinovkou ve Spa Francorchamps svoji formu, když od startu do cíle vedl startovní pole a pod šachovnicí prolétl celou minutu před nejbližšími pronásledovateli.
Druhou pozicí navázal na loňský triumf Bartels, jenž s letošním kolegou Biagim v Maserati stáje Vitaphone odjel velmi dobrý závod po startu až z devátého místa. Třetí v cíli Bouchut/Mücke definitivně potvrdili lepšící se konkurenceschopnost vozu Lamborghini Murcielago.
Čtvrté místo patřilo v dnešním pátém závodě letošní sezony Bertolinimu s Piccinim a Maserati týmu Sarafree. Pátou pozici získala nejlepší posádka vozů Aston Martin týmu BMS Babini/Davies. Poslední tři bodované pozice si rozdělili druhé vozy týmů Sarafree, All-Inkl.com a BMS.
Výsledky v cíli a radost vítězné dvojice z převzetí vedení v šampionátu trvaly pouze hodinu. Technická kontrola po závodě totiž ukázala na skutečnost, že první a třetí vůz neodpovídají platným technickým předpisům.
Vítězná Corvette měla větší palivovou nádrž a u Lamborghini nebyla v pořádku převodovka. Při příležitosti oznámení výsledků šetření byly vozy ze závodu diskvalifikovány a bylo zveřejněno upravené pořadí.
Z vítězství se tak nakonec raduje tým Vitaphone, jenž dokázal na německém okruhu zvítězit potřetí za sebou. Druhé místo zísalo Maserati stáje Sarafree a body za třetí místo obdržel Aston Martin týmu BMS.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.