Oschersleben: O vítězi se rozhodlo po závodě

Bartels/Biagi
Bartels/Biagi, foto: DPPI / FIA GT
Daniel Šupa 8. července 2007 22:47
Sdílej:

OSCHERSLEBEN - ZÁVOD; Dvojice Kumpen/Longin pilotující Chevrolet Corvette C5 stáje PK Carsport využila výhody pole position k zisku dominantního vítězství. Vedení závodu však po šetření výsledky v cíli změnilo.

Stárnoucí vůz Corvette C5 prokázal před stěžejním vytrvalostním závodem sezony, dvacetičtyřhodinovkou ve Spa Francorchamps svoji formu, když od startu do cíle vedl startovní pole a pod šachovnicí prolétl celou minutu před nejbližšími pronásledovateli.

Druhou pozicí navázal na loňský triumf Bartels, jenž s letošním kolegou Biagim v Maserati stáje Vitaphone odjel velmi dobrý závod po startu až z devátého místa. Třetí v cíli Bouchut/Mücke definitivně potvrdili lepšící se konkurenceschopnost vozu Lamborghini Murcielago.

Čtvrté místo patřilo v dnešním pátém závodě letošní sezony Bertolinimu s Piccinim a Maserati týmu Sarafree. Pátou pozici získala nejlepší posádka vozů Aston Martin týmu BMS Babini/Davies. Poslední tři bodované pozice si rozdělili druhé vozy týmů Sarafree, All-Inkl.com a BMS.

Výsledky v cíli a radost vítězné dvojice z převzetí vedení v šampionátu trvaly pouze hodinu. Technická kontrola po závodě totiž ukázala na skutečnost, že první a třetí vůz neodpovídají platným technickým předpisům.

Vítězná Corvette měla větší palivovou nádrž a u Lamborghini nebyla v pořádku převodovka. Při příležitosti oznámení výsledků šetření byly vozy ze závodu diskvalifikovány a bylo zveřejněno upravené pořadí.

Z vítězství se tak nakonec raduje tým Vitaphone, jenž dokázal na německém okruhu zvítězit potřetí za sebou. Druhé místo zísalo Maserati stáje Sarafree a body za třetí místo obdržel Aston Martin týmu BMS.

Klasifikace závodu:

Celkové pořadí

Třída GT1 jezdci:

Třída GT1 týmy:

Třída GT2 jezdci:

Třída GT2 týmy:

 

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.