Letošní sezona deseti závodů seriálu FIA GT slibuje opravdu zajímavé startovní pole. Nejžádanějším zákaznickým vozem je po loňském úspěchu Aston Martin DBR9.
Do seriálu se přihlásil nový tým z německého Nürburgringu s názvem Phoenix Racing, jehož vedení úzce spolupracuje s výrobcem pneumatik Michelin.
Maserati velmi těžilo z úzké loňské spolupráce s dalším výrobcem závodních plášťů, italským Pirelli, čehož chce nyní využít i Dirk Theimann, jenž je u týmu Phoenix odpovědný za projekt FIA GT.
Posádkou jistě rychlého Astonu bude známá dvojice Andrea Piccini a Jean-Denis Deletraz, kteří společně bojovali o titul v roce 2002 a získali čtyři vítězství.
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?