Britská stáj se rozhodla v letošním roce pro přestup do nejsilnější kategorie seriálu FIA GT s vozem Saleen S7R a ostřílenou posádkou.
Vůz americké provenience bude pilotovat trojice Jamie Derbyshire, Neil Cunningham a Shaun Balfe. Známou posádku z loňských startů s vozem Mosler MT900R doplnil Novozélanďan Cunningham, který se účastnil závodů s Porsche stáje Embassy.
„Pro skok do GT1 jsme chtěli mít co nejsilnější jezdeckou sestavu. Jamie má dlouhou a úspěšnou spolupráci s týmem a je skvělé, že s námi bude spolupracovat i v GT1. S Jamiem jsme už také spolupracovali v britském seriálu GT a známe jeho zanícenost, ať už pilotuje cokoliv,“ vysvětlil volbu svých kolegů Shaun Balfe.
Foto: Karel Bařina / Auto News Network
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?