Shaun Balfe a jeho tým Balfe Motorsport vyměnili slabší Mosler MT900R za úplně nový vůz nejvyšší třídy GT1 Saleen S7-R, který Shaun ještě před přípravou na novou sezonu krátce otestoval.
Cílem krátkého svezení na studeném Doningtonu bylo podle slov jezdce poznání, jak na tom jsou s novým vozem před jeho zimní přestavbou.
"Kluci už se nemohou dočkat, až ho celý rozeberou a na jaře před většími testy znovu sestaví. V podstatě jsme chtěli vidět, jak si stojíme."
Bafle je pro příští sezonu optimistou, i když přiznal, že čekal proti dosavadnímu vozu Mosler možná větší rozdíl ve výkonu a koních. "Vše fungovalo perfektně, ale je tam řada věcí, které lze vylepšit."
Foto: DPPI/FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?