Posádka Kumpen / Longin / Hezemans týmu GLPK vyhrála horký čínský závod a americký vůz triumfoval ve své debutové sezoně podruhé. Radost z vítězství stáji Larbre nedopřála olejová skvrna pod koly.
Pole position proměnil ve vedení Christophe Bouchut se soukromým Aston Martinem a spolu s Pedro Lamym s Ferrari postupně soupeřům ujížděli. Příjemná podívaná pro Russian Age však trvala jen tři kola. Oba vedoucí vozy najely do olejové skvrny způsobené Porschem týmu Lammertink a skončily v kačírku.
Po odvolání safety caru a restartu závodu se dostal do vedení Chevrolet Corvette před Ferrari Picciniho a Deletraze, následovaly tři Maserati týmu Vitaphone a JMB.
Bouchut pořádně proháněl britský Aston, ale problémy s alternátorem zapříčinily definitivní odstoupení ze závodu. Pedro Lamy s Ferrari týmu Larbre se probojoval až na pátou pozici, když sváděl vzrušující bitvu s Bartelsem a jeho Maserati. Připomeňme, že Maserati stáje Vitaphone vezly 40 kilogramů zátěže a stejný vůz stáje JMB závaží o deset kilogramů lehčí.
Vozy na čele závodu jely se strategií dvou nebo tří zastávek v boxech. Dvě zastávky se ukázaly lepší volbou a obě Maserati týmu Vitaphone musely v závěru uvolnit cestu k vítězství žlutému Chevroletu.
Na druhé místo se zaslouženě před své italské soukmenovce z gigantu Fiat Group dostalo s nejrychlejším kolem i Larbre Ferrari pilotované Lamym a Gardelem. Třetím a čtvrtým místem si upevnila stáj Vitaphone vedení v hodnocení týmů a prvních sedm jezdců šampionátu dělí pouhých sedm bodů.
Třídu GT2 vyhrála dvojice Lieb a Rockenfeller před týmovými kolegy Sugdenem s Collardem stáje GruppeM. Podobně jako v kvalifikaci patří třetí místo týmu Ebimotors Porsche i v závodě. Posádka brněnského týmu Jana Vonky byla klasifikována na celkovém 15. místě se ztrátou 23 kol.
Ve třídě G2 po vyrovnaném souboji uspěl belgický Vertigo před Lotusem, jenž ztratil po problémech s palivovou nádrží přes čtyři zastávky v boxech na svého jediného soupeře jen jedno kolo.
Zhuhai, celkové výsledky závodu:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?