Zhuhai, kvalifikace: Ruský tým Russian Age nasadil v Turecku poprvé svůj Aston Martin DBR9 a Christophe Bouchut s ním přesvědčivě vybojoval první místo na startu.
Podle předpokladů byla dráha rychlejší v první kvalifikaci, kterou vyhrál s náskokem 6 desetin vteřiny právě Bouchut. Druhý nejrychlejší čas vybojoval na sluncem zalité dráze Pedro Lamy s Ferrari F550M stáje Larbre.
Třetí čas patřil dalšímu Ferrari, tentokrát stáje G.P.C. Vedle něj se zítra postaví jediná Corvetta stáje GLPK Racing. Favorizovaná Maserati se seřadila na páté až deváté pozici, když se mezi ně vklínil Saleen týmu Franze Konrada.
Problémy se opět nevyhýbají týmu Lister Racing. Po explozi jedné z kotoučových brzd ve včerejším volném tréninku pracoval tým mechaniků celou noc, ale až pro druhou kvalifikaci stihl vůz Lister Storm zprovoznit. Naměřený čas však stačí až na nejhorší pozici startovního roštu.
Jak v první kvalifikaci tým Russian Age zářil, tak si ve druhé zajistil ostudu, když Vasiliev nezvládl britský vůz a narazil do svodidel. Kvalifikace byla červenými praporky přerušena, ale vše by mělo být pro zítřejší závod opět v pořádku.
Pomyslnou první řadu třídy GT2 si opět zajistily posádky stáje GruppeM, třetí čas třídy získalo Porsche stáje Ebimotors.
Zhuhai, výsledky kombinované kvalifikace:
Foto: DPPI / FIA GT
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?