Vítězí Bartels se Scheiderem, Maserati bez problémů bere první tři místa. Bertolini s Wendlingerem předvedli další stíhací jízdu a dostali se i před Deletraze a Picciniho na Ferrari.
Italská posádka s Ferrari 575 Maranello nedokázala využít pole-position a propadla se až na čtvrté místo. Vozy Maserati byly k nezadržení. Na druhé místo se navíc probojovali Babini s Biagim a double tak získala stáj Vitaphone. Bertolini s Wendlingerem z týmu JMB s metrákovým hmotnostním hendikepem se znovu ukázali jako největší bojovníci, když se na stupně vítězů protlačili bezchybnou jízdou až ze čtvrté řady na startu. Díky tomu dál vedou průběžné pořadí, mezi týmy drží prvenství Vitaphone.
Mírně si během závodu polepšila i německá posádka Longin/Kumpen/Hezemans s Chevrolet Corvette. Se svým Maserati se trápila druhá posádka JMB s Peterem, Pillonem a domácím závodníkem Artramem. Propadli se až za dva vozy GT2 a celkově skončili devátí. Konkurenceshopnost dnes chyběla i ruskému týmu s modrým Ferrari Maranello. Závod nedokončil ani jeden z vozů Saleen.
Na mimořádně záludnou istambulskou trať si těžko zvykaly česká a slovenská posádka s Porshe 996 ve třídě GT2. Tým Jana Vonky dojel třináctý celkově, pátý ve své třídě. Konopka s Emilianim přijeli o minutu a jednu pozici později.
Výsledková listina závodu na stránkách FIA GTPrůběžná pořadí jezdců, týmů a značek v obou třídách
Foto: Auto News Network
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?