Vítězí Bartels se Scheiderem, Maserati bez problémů bere první tři místa. Bertolini s Wendlingerem předvedli další stíhací jízdu a dostali se i před Deletraze a Picciniho na Ferrari.
Italská posádka s Ferrari 575 Maranello nedokázala využít pole-position a propadla se až na čtvrté místo. Vozy Maserati byly k nezadržení. Na druhé místo se navíc probojovali Babini s Biagim a double tak získala stáj Vitaphone. Bertolini s Wendlingerem z týmu JMB s metrákovým hmotnostním hendikepem se znovu ukázali jako největší bojovníci, když se na stupně vítězů protlačili bezchybnou jízdou až ze čtvrté řady na startu. Díky tomu dál vedou průběžné pořadí, mezi týmy drží prvenství Vitaphone.
Mírně si během závodu polepšila i německá posádka Longin/Kumpen/Hezemans s Chevrolet Corvette. Se svým Maserati se trápila druhá posádka JMB s Peterem, Pillonem a domácím závodníkem Artramem. Propadli se až za dva vozy GT2 a celkově skončili devátí. Konkurenceshopnost dnes chyběla i ruskému týmu s modrým Ferrari Maranello. Závod nedokončil ani jeden z vozů Saleen.
Na mimořádně záludnou istambulskou trať si těžko zvykaly česká a slovenská posádka s Porshe 996 ve třídě GT2. Tým Jana Vonky dojel třináctý celkově, pátý ve své třídě. Konopka s Emilianim přijeli o minutu a jednu pozici později.
Výsledková listina závodu na stránkách FIA GTPrůběžná pořadí jezdců, týmů a značek v obou třídách
Foto: Auto News Network
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.