Posádka Deletraz/Piccini dokázala zajel měřené kolo rychleji než všechny Maserati, které včera v trénincích na nové trati v Istambulu dominovaly.
Další tři místa patří Maserati, zatím je v první řadě Peterova a Pillonova posádka, která mezi sebe v Turecku přijala domácího jezdce Cana Artrama, jenž si na této trati vyzkoušel před měsícem i Formuli 1, když testoval pro Minardi.
Nedaří se vedoucí posádce průběžného pořadí JMB Racing Bertolini/Wendlinger. Jsou až sedmí, když se před ně dostala ještě Ferrari posádek Russian Age a Labré Compétition. Ještě pomalejší čas zajeli Němci s Corvettou.
V GT2 jsou zatím zdaleka nejrychlejší znovu Lieb s Rockenfellerem. Český tým Jana Vonky je třetí od konce, Slováci se stejným Porsche jsou poslední.
Výsledky 1. kvalifikace na oficiálních stránkách FIA GT
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?