Posádka Deletraz/Piccini dokázala zajel měřené kolo rychleji než všechny Maserati, které včera v trénincích na nové trati v Istambulu dominovaly.
Další tři místa patří Maserati, zatím je v první řadě Peterova a Pillonova posádka, která mezi sebe v Turecku přijala domácího jezdce Cana Artrama, jenž si na této trati vyzkoušel před měsícem i Formuli 1, když testoval pro Minardi.
Nedaří se vedoucí posádce průběžného pořadí JMB Racing Bertolini/Wendlinger. Jsou až sedmí, když se před ně dostala ještě Ferrari posádek Russian Age a Labré Compétition. Ještě pomalejší čas zajeli Němci s Corvettou.
V GT2 jsou zatím zdaleka nejrychlejší znovu Lieb s Rockenfellerem. Český tým Jana Vonky je třetí od konce, Slováci se stejným Porsche jsou poslední.
Výsledky 1. kvalifikace na oficiálních stránkách FIA GT
Foto: Auto News Network
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?