 
            Posádka Deletraz/Piccini dokázala zajel měřené kolo rychleji než všechny Maserati, které včera v trénincích na nové trati v Istambulu dominovaly.
Další tři místa patří Maserati, zatím je v první řadě Peterova a Pillonova posádka, která mezi sebe v Turecku přijala domácího jezdce Cana Artrama, jenž si na této trati vyzkoušel před měsícem i Formuli 1, když testoval pro Minardi.
Nedaří se vedoucí posádce průběžného pořadí JMB Racing Bertolini/Wendlinger. Jsou až sedmí, když se před ně dostala ještě Ferrari posádek Russian Age a Labré Compétition. Ještě pomalejší čas zajeli Němci s Corvettou.
V GT2 jsou zatím zdaleka nejrychlejší znovu Lieb s Rockenfellerem. Český tým Jana Vonky je třetí od konce, Slováci se stejným Porsche jsou poslední.
Výsledky 1. kvalifikace na oficiálních stránkách FIA GT
Foto: Auto News Network
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?